پیام قدردانی ن.پ.گ به فرماندهی عرصه‌ی خرزان

فرمانده قرارگاه مرکزی ه.پ.گ در نتیجه‌ی عملیات روز ۱۹ ژوئیه / ۲۸ تیر فرمانده عرصه‌ی خرزان را تبریک گفت.

  فرمانده قرارگاه مرکزی نیروهای مدافع خلق کردستان ن.پ.گ در نتیجه‌ی عملیات روز ۱۹ ژوئیه / ۲۸ تیر  فرماندهی عرصه‌ی خرزان را تبریک گفت.

  متن پیام ن.پ.گ به شرح زیر است:

  " عملیاتی که نیروهای شما در ساعت ۱۴ روز ۱۹ ژوئیه / ۲۸ تیر در راه منطقه هیزان واقع در بتلیس علیه خودرو‌یی که ظفر آکوش فرمانده نیروهای ژاندارم مرکز بتلیس در آن قرار داشت به انجام رساندند، عملیاتی تاریخیست که از روح موفقیت زمانه نشات گرفته است. با صبر، عزمی راسخ و روشی حرفه‌ای در انتظار دشمن ماندن و با روش گریلای زمانه در منطقه‌ای که دشمن بسیار احساس امنیت می‌کند، عملیات انجام گرفت. این عملیات نیروهای دولت فاشیست ترکیه را به لرزه در آورد. در این عملیات که به شکلی موفق انجام شد، بدون هیچ آسیبی، ضربه‌ی مهلکی بر دشمن وارد آمد و تلفات بسیاری بر دشمنان وارد ساخت. به همین دلیل تمامی فرمانده و مبارزانی را که در این عملیات زحمتی کشیدند را تبریک می‌گوییم.

  در این عملیات تاکتیک تله انفجاری که یکی از تاکتیک‌های اساسی عصر جدید است به شکلی استادانه به کار گرفته شد و نتیجه بخش بود. با این اندیشه و باور که شما این تاکتیک را تقویت نمایید، فرماندهی شما و در شخص فرماندهی شما تمامی نیروهای عرصه‌ی خرزان را درود می‌فرستیم و با احساسات انقلابی برای شما آرزوی موفقیت داریم."