چهل ارتشی ترکیه در سرت و جولمرگ به هلاکت رسیدند

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق در اطلاعیه‌ای از کشته شدن دست‌کم ٣٩ نظامی و یک کنترای ارتش غاصب ترک در شمال کردستان خبر داده است

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق در اطلاعیه‌ای از کشته شدن دست‌کم ٣٩ نظامی و یک کنترای ارتش غاصب ترک در شمال کردستان خبر داده است

 

بنابر اطلاعیه مرکز خبررسانی ه.پ.گ:

نیروهای گریلا ساعت ۶:٣٠ روز ٣٠ ژوئیه در چهارچوب کارزار انقلابی شهید پیروز و شهید آگری در حمله به پایگاه بینبیر واقع در تپه شهید فکرت بخش گوَر حومه جولمرگ ٢٧ ارتشی ترکیه را کشتند.

 

یک کنترا در شمذینان کشته شد

نیروهای ما ساعت ٧:۴۵ همین روز علیه خودروهای زرهی متعلق به ارتش در تپه گنیش و تپه کنسروه عملیاتی انفجاری را به انجام رسانده و دو بولدوزر را منهدم کردند. یک کنترا در این عملیات کشته شد.

 

حمله به مواضع اشغالگران در للیکان

نیروهای ما ساعت ١٠ دوشنبه از سه محور به مواضع اشغالگران در ارتفاعات للیکان جنوب کردستان حمله کردند. تعداد کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است.

 

شهادت سه گریلا در حمله هوایی به بخش دهه حومه سرت

ه.پ.گ از شهادی سه گریلای خود در روز ١٧ ژوئیه حین حمله هوایی ارتش غاصب ترکیه در منطقه دهه حومه سرت خبر داده و می‌گوید شناسامه شهدا را طی بیانیه‌ای جداگانه منتشر می‌کند.

 

سه ارتشی در برواری سرت از پای درآمدند

نیروهای گریلا ساعت ١٨:٣٠ روز ٢۵ ژوئیه سه ارتشی را در حوالی چم کاره بخش برواری سرت از پای درآورده‌اند.

 

دو کشته و یک زخمی در حمله انفجاری

روز ٢۶ ژوئیه هم دو ارتشی ترک در عملیات انفجاری نیروهای ما در ارتفاعات قولنگ، عرصه‌های شهید برخودان و شهید جانخورت از پای درآمدند و یک ارتشی دیگر هم زخمی شد.

 

سه ارتشی در تپه سورخوین کشته شدند

در حمله روز یکشنبه (٢٨ ژوئیه/ ۶ مرداد) نیروهای ما به سربازان ترکیه در ارتفاعات تپه شهید سورخوین سه ارتشی کشته شدند.

ل گرێ سۆرخوین چالاكی: 3 له‌شكه‌ر مرن

 

یک ارتشی در تپه جانخورت کشته شد

ساعت ١۴:٣٠ روز دوشنبه (٢٩ ژوئیه) یک ارتشی ترکیه در تپه شهید جانخورت از سوی نیروهای ما کشته شد و یک ارتشی دیگر هم زخمی گردید.