گریلاهای کردستان: "چهل‌و‌یکمین سال مبارزه، سالِ پیروزی و آزادی است"

گریلاهای جنبش آزادیخواهی کردستان خود را برای چهل‌و یکمین سال مبارزه آماده می‌کنند. آنان می‌گویند، در برابر هرگونه حمله دشمن پاسخی درخور خواهیم داد، یا پیروزی یا پیروزی، جزیگزین دیگری برای ما وجود ندارد

گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار با یادآوری دستاورهای چهل سال مبارزه بی‌امان پ.ک.ک علیه استعمارگری از آمادگی خود برای انجام وظایف و مسئولیت‌های انقلابی در چهل‌ویکمین سال مبارزه خبر دادند.

 

گریلاهای ه.پ.گ/ یژاستار در گفتگو با خبرگزاری فرات سالروز تأسیس پ.ک.ک را به شهیدان، خلق کردستان، تمام خلق‌‌ها و رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان تبریک گفتند.

 

یا پیروزی یا پیروزی!

هویدار شروان: مبارزه ما چهل سال را پشت‌سر گذاشته و اذهان جهانیان را به خود جذب کرده است. نیروهای حاکم همیشه در تلاش برای نابودی پ.ک.ک بوده‌اند اما پ.ک.ک در سخت‌ترین شرایط توانایی خود را نشان داده است. جنبش گام‌های بزرگی را برای گذار به مراحل تازه مبارزه برداشته است. علیه دشمن همیشه پاسخی درخور داده شده و داده خواهد شد، در جواب حملات پلید دشمن که با هدف نابودی صورت می‌گیرند پاسخی صدبار نیرومندتر به آنان می‌دهیم، ما در میدان مبارزه‌ایم، رمز ما این است، یا پیروزی یا پیروزی و هیچ جایگزین دیگری را هم نمی‌شناسیم.

 

زندگی آزاد را مبنای مبارزه خود قرار داده است

چکدار آرتش: پ.ک.ک انسان را به فکر روح، اراده، هیجان، امید، زندگی، آزادی و مبارزه خلق کرد وامی‌دارد. دولت ترک طی چهل سال با توسل به هر راهکار چرکینی به کردها، جنبش ازادیخواهی و گریلا حمله‌ور شده است. جنگ روانی و جنگ ویژه مداوما از سال ١٩٧٨ علیه کردها اعمال می‌شود. در مقابل اما پ.ک.ک هر روز و هر سال به پیروزی دست یافته است. این دستاوردها پ.ک.ک را وارد چهل‌ویکمین سال مبارزه می‌کند. به همین دلیل می‌گوییم که دشمن محکوم به نابودی است. زیرا پ.ک.ک روحیه زندگی آزاد را مبنای مبارزه برای آزادی کردستان قرار داده است.

 

پ.ک.ک شکست ناپذیر است و همچنان اوج می‌گیرد

حسین تاخکی: مبارزان و مقاومت را همگان می‌بینند. دشمن هر سال مدعی می‌شود که بزودی به پ.ک.ک پایان می‌دهد. اما نتیجه عیان است، پ.ک.ک هر روز بیشتر اوج می‌گیرد. عملیات گریلایی و مقاومت خلق کرد علیه دشمنان را همگی می‌بینند. البته دشمن همیشه با هدف جنگ روانی به دروغپراکنی می‌پردازد اما ما به یاوه‌گویی‌های آنان وقعی نمی‌نهیم. در هر صورت چهل و یکمین سال، سال پیروزی است. دشمن در کوهستان با شکست مفتضحانه‌ای روبرو شده و دیگر توانی برای جنگیدن با گریلا ندارد. مبارزه ما تا تحقق آزادی بدون وقفه ادامه دارد.

 

شکست دشمن محرز است

خالص آمد: ٢٧ نوامبر مفاهیم و تحولات بزرگی را به جامعه بخشیده است. رهبر آپو پس از شهادت رفیق هاکی کارر تصمیم به تأسیس حزب گرفت و با این تصمیم وضعیت جاری در کردستان و خاورمیانه را زیر و رو کرد. با تأسیس پ.ک.ک خلق دوباره روی پای خود تکیه کرده و بپا خواستند. این دستاورد با رنج رهبر آپو و شهیدان محقق شد. شکست نظامی، سیاسی و اجتماعی دشمن در کردستان را همه شاهدند. ۴١مین سال مبارزه سال پیروزی خلق کرد و تمام خلق‌های تحت ستم خاورمیانه است. هدف اساسی ما در این سال آزادی رهبر آپو و به موازات آن آزادی کردستان است.

 

مبارزه‌گری در راه پ.ک.ک مایه شرف است

نودا ساسون: پ.ک.ک از هر لحاظ مُهر خود را بر صفحات تاریخ زده است. روحیه خلق مقاومت‌گر در سایه پ.ک.ک دوباره زنده شده و به اوج رسیده است. در سایه رنج شهیدان مبارزه پ.ک.ک چهل سالگی خود را پشت‌سر گذاشت و اکنون وارد ۴١مین سال مبارزه می‌شویم. برای ما مایه شرف است که مبارز چنین جنبشی هستیم.