ک.ج.ک از گریلاهای ه.پ.گ/ یژاستار تقدیر کرد

ک.ج.ک در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از کارزار نوین تاکتیکی نیروهای ه.پ.گ/ یژاستار خاطرنشان کرده که گریلاهای سده ٢١ ه.پ.گ هر همچون همیشه در برابر حملات دشمن به پیروزی دست می‌یابند

روئسای مشترک کنفدرالیسم جوامع کردستان در بیانیه‌ای کتبی از عملیات گریلایی پیروزمندانه علیه نظامیان دولت ترک قدردانی کرده و می‌گوید که حملات گسترده هوایی نیروهای گریلا به اهداف نظامی دولت ترک به کشته شدن دهها ارتشی و زخمی‌شدن دهها تن دیگر منجر شده است. ک.ج.ک این عملیات را پاسخی شایسته علیه حملات گسترده جنایتکارانه دولت ترک عنوان کرده و از فرماندهی و گریلاهای ه.پ.گ/ یژاستار تجلیل به عمل آورده است.

 

با سرهم کردن دروغ سعی می‌کنند واقعیت را لاپوشانی کنند

در بیانیه آمده است:"دولت ترک بیش از سه سال است بدون وقفه به فشار و حمله علیه کردها و نیروهای دمکراسی ادامه داده و با تحمیل جنگ روانی سعی در افزایش نفوذ و شکستن اراده خلق دارد. مهمترین بخش این جنگ روانی لاپوشانی تعداد کشته‌های ارتش و پلیس خود توسط در عملیات نیروهای گریلاست. نسبت به تلفات گریلاهای کردستان اغراق کرده و در تلاش است بر روحیه خلق تأثیر منفی بگذارد. برای فریب جامعه به هر حیله‌ای متوسل می‌شود. اینگونه می‌کوشد وانمود کند که مبارزه گریلایی تضعیف شده و دولت ترک به برتری دست یافته است."

 

ک.ج.ک سپس می‌افزاید:"دولت ترک در چهارچوب جنگ روانی حملات هوایی نیروهای گریلا به اهداف ارتش که سرآغاز مرحله تاکتیکی تازه‌ای است را انکار می‌کند و تعداد تلفات خود را مخفی می‌نماید. حمله‌ی هوایی نیروهای گریلا به پایگاه بی‌سوسن در شمذینان به عنوان انفجار انبار مهمات [ارتش ترک] عنوان گردید. به دلیل وسعت عملیات از انکار آن ناتوان ماند اما سعی در تحریف واقعیت نموده و آنرا انفجار مهمات عنوان کرده است. مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این عملیات با ابزارآلات نوین تاکتیکی توسط نیروهای گریلا به انجام رسیده و اینچنین مرحله تازه‌ای از جنگ گریلایی را با افکار عمومی در میان گذاشت. اینگونه آشکار شد که دولت ترک با توسل به جنگ روانی واقعیت‌ها را لاپوشانی کرده است.

 

گریلاهای سده ٢١ هر حمله‌ای را پوچ خواهند کرد

این واقعیتی غیرقابل انکار است که نیروهای گریلا در مقابله با دشمن تاکتیک و تکنیک مختص به خویش را آفریده است. ه.پ.گ شیوه‌ی گریلایی سده ٢١ را ایجاد کرده و حمله نیروهای فرادست را نقش بر آب می‌نماید و پیروزی همیشه با نیروهای گریلاست. بر این اساس مرحله تاکتیکی تازه گریلاهای ه.پ.گ/ یژاستار را تبریک گفته و برای مبارزه آنان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم."