ک.ج.ک؛ به پایان فاشیسم آ.ک.پ/م.ه.پ نزدیک می‌شویم

​​​​​​​ک.ج.ک در بیانیه‌ای از تلاش رژیم فاشیست حاکم بر ترکیه برای تداوم بقای خود با توسل به جنگ روانی سخن به میان آورده و از عملیات نیروهای گریلا در الیح که در طی آن هشت ارتشی رژیم از پای درآمدند تقدیر به عمل آورده است

ک.ج.ک در بیانیه‌ای از تلاش رژیم فاشیست حاکم بر ترکیه برای تداوم بقای خود با توسل به جنگ روانی سخن به میان آورده و از عملیات نیروهای گریلا در الیح که در طی آن هشت ارتشی رژیم از پای درآمدند تقدیر به عمل آورده است

 

ریاست مشترک شورای رهبری کنفدرالیسم جوامع کردستان- ک.ج.ک روز گذشته در بیانیه‌ای تحمیل جنگ علیه کردستان از سوی رژیم حاکم بر ترکیه را مورد ارزیابی قرار داده و تصریح کرده که از آغاز جنگ تحمیلی علیه کردها در ٢۴ ژوئیه ٢٠١۵، رژیم حاکم بر ترکیه در حال فروپاشی سیاسی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی قرار گرفته است.

 

ک.ج.ک ضمن قدردانی از عملیات نیروهای گریلا در ١٢ مهرماه در الیح خاطرنشان کرده که ارتش ترکیه در جنگ گریلایی شکست خورده است.

 

متن بیانیه ک.ج.ک:

"حاکمان فاشیست آ.ک.پ/م.ه.پ از ٢۴ ژوئیه ٢٠١۵ جنگ سنگینی را آغاز کرده‌اند. بخش بزرگی از این جنگ را جنگ روانی تشکیل می‌دهد. بحران‌های جاری سیاسی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی حاکمان نژادپرست ترکیه را ناچار به روی آوردن به جنگ روانی کرده است. از ١۵ آگوست ١٩٨۴ / ٢۴ مرداد ١٣۶٣ همزمان با آغاز نبرد گریلا تمام جریانهای سیاسی حاکم بر ترکیه مدعی پایان دادن به گریلا و پ.ک.ک شده‌اند، تورگوت اوزال مدعی شده بود که [پ.ک.ک یا گریلا] سه یا چهار باند هستند. تانسو چیللر نخست‌وزیر دهه ١٩٩٠ هر روزه مدعی پایان دادن به پ.ک.ک بود. پس از توطئه بین‌المللی علیه رهبر آپو مقامات دولتی یکی پس از دیگری پایان پ.ک.ک را اعلام کردند. طیب اردوغان هم پس از پیروزی در انتخابات ٢٠٠٢ مدعی شده بود که مسئله‌ای به نام کردها وجود ندارد، اما جنبش آزادیخواهی کردها هر سال از جنبه‌های ایدئولوژی، نظامی و سیاسی بزرگتر شد و امروز در پروسه جنگ جهانی سوم آنچنان نیرویی است که بر تمام پایه‌های سیاسی تأثیر دارد.

 

کودتا علیه خلق کُرد و نیروهای دمکراتیک روی داد

پس از آنچه کودتای نافرجام ١۵ ژوئیه نامیده شد کودتای فاشیستی واقعی را در ٢٠ ژوئیه با اعلام وضعیت اضطراری در ترکیه می‌توان نامید. ائتلاف فاشیستی مدعی است که این کودتا از سوی اعضای گروه فتح‌الله گولن شکل گرفت اما در واقعیت امر کودتای مذکور علیه نیروهای دمکراتیک و مبارزه آزادیخواهی کردها روی داد. با گذشت زمان محرز شد که کودتا علیه کردها و نیروهای دمکراتیک بوده است.

 

با توسل به جنگ روانی خواهان بزرگنمایی خود هستند

جنگ روانی در این میان جایگاه ویژه‌ای در اعلام جنگ علیه کردها و نیروهای دمکراتیک است. اردوغان روزانه آمار ارائه داده و مدعی است که به کردها و نیروهای دمکراتیک ضربه وارد آورده است. روزانه خبرهای کذبی منتشر می‌کند و سعی دارد بر روحیه انقلابیگری کردها تأثیر گذارد، تلاش می‌کند تا با جنگ روانی بحران‌های سیاسی، اجتماعه و اقتصادی آشکار ترکیه را پنهان کند.

 

ضربات مرگبار گریلایی گویای واقعیت نبرد است

نیروهای گریلا هر روز با عملیات جداگانه ضربات مهلکی را بر ارتش رژیم ترک وارد نموده و مقاومت را همچنان به پیش می‌برند. در آخرین نمونه نیروهای گریلا در مکانی که سربازان رژیم فاشیست ترک مانع از خاکسپاری جوانی به نام امید آجار که خود را برای رهبر خویش به آتش کشیده بود عملیاتی سهمگین را به انجام رسانده و پاسخی کوبنده را به دولت ترکیه دادند.

 

دولت غاصب ترکیه هر روز بر فشار بر شهروندان الیح می‌افزاید و به اجساد هم حمله‌ور می‌شود، از گریلاها و فرماندهی عرصه الیح که این عملیات موفق گریلایی را به انجام رساندند قدردانی می‌کنیم و برای آنان آرزوی موفقیت در انجام وظایف انقلابی داریم. نیروهای گریلا، خلقمان، دوستان خلقمان و تمام نیروهای دمکراتیک به مقاومت خود ادامه داده و مبارزه خود را ارتقا می‌بخشند.

 

به پایان عمر رژیم حاکم بر ترکیه نزدیک می‌شویم

رژیم فاشیست حاکم بر ترکیه (آ.ک.پ/م.ه.پ) با توسل به جنگ روانی و سرهم کردن دروغ سعی در تداوم عمر نکبت‌بار خود دارد، اما حقیقت آن است که به پایان این رژیم نزدیک می‌شویم. همزمان با مقاومت، بحرانهای سیاسی، نظامی و اقتصادی رژیم را از نا انداخته و به اقتدار آن پایان می‌دهد. بر این مبنا کردها و دوستانشان را فرامی‌خوانیم که علیه ائتلاف فاشیستی رژیم حاکم بر ترکیه مبارزه را گسترده‌تر و نیرومندتر نمایند."