ک.ج.ک: زلکوف گزن، مظلوم دوغان زمانه است

​​​​​​​دیار غریب عضو شورای ریاست ک.ج.ک: مقاومت لیلا گوون در زندان از لحاظ سیاسی از بین برنده‌ی فاشیسم است. درود بر ناصر یاغز، درود بر رفیق لیلا، درود بر هریم محمود و شیما علی.

در مراسم نوروز قندیل، دیار غریب عضو شورای ریاست ک.ج.ک به اعتصاب غذای فعالین درود فرستاد و گفت، فداکاری رفیق گزن مانند مظلوم دوغان بود و ما را به پیروزی خواهد رساند.

 

همچنین وی گفت: "دولت اشغالگر ترکیه مناطقی را بمباران کرد که هدف از این بمبارانها ایجاد رعب و وحشت در میان خلق بود تا آنها در مراسم نوروز شرکت نکنند. اما خلقمان ثابت کرد که جنگنده‌های دشمن نمی‌تواند اراده‌ی آنها را سست کند."

 

همچنین گفت، "با پیشاهنگی خلق کرد جشن نوروز به جشن مقاومت بدل شده است. اردوغان به زحاک زمانه تبدیل شده و خلق کرد هم مقاومت زمانه را پیش می‌برد. به همین دلیل است که حملات بسیاری علیه کردها انجام می‌شود."

 

در ادامه این عضو شورای ریاست ک.ج.ک گفت،"این نوروز جشن شکست تبهکاران داعش بود. عملیات سیدکان هم شکست سیاسی داعش‌های آ.ک.پ -م.ه.پ است. ما این نوروز و بهار را به بهار آزادی تبدیل می‌کنیم و با روح و مقاومت خلق شیلادزی اشغالگری را از بین می‌بریم و اتحاد ملی را ایجاد خواهیم کرد."