ک.ج.ک: کشتار غیرنظامیان هیچ نفعی برای دولت آلمان دربر نخواهد داشت

بنابر گزارشهای مستند ارتش غاصب ترکیه در حمله به عفرین از تجهیزات نظامی و تانک‌های آلمانی استفاده می‌کند. دولت آلمان برای کسب منافع اقتصادی خود به قربانی نمودن خلق‌های خاورمیانه و ترویج فاشیسم ادامه می‌دهد.

بنابر گزارشهای مستند ارتش غاصب ترکیه در حمله به عفرین از تجهیزات نظامی و تانک‌های آلمانی استفاده می‌کند. دولت آلمان برای کسب منافع اقتصادی خود به قربانی نمودن خلق‌های خاورمیانه و ترویج فاشیسم ادامه می‌دهد.

 

فاطمه آدر از عضای شورای رهبری کنفدرالیسم جوامع کردستان- ک.ج.ک در گفت‌وگو با بخش آلمانی خبرگزاری فرات حملات ارتش غاصب ترکیه به عفرین و همکاری دولت آلمان با اردوغان را مورد ارزیابی قرار داد.

 

فاطمه آدر در سخنان خود خاطرنشان کرد " حمله به عفرین تنها حمله به کردها نیست بلکه تمام ارزش‌های بشری را هدف قرار داده است."

 

"بیش از یکصد غیرنظامی در حملات رژیم ترکیه و تبهکاران وابسته جان خود را از دست داده‌اند. هزاران نفر از غیرنظامیان روستاهای مرزی آواره شده‌اند. در مقابل خلقی که در برابر داعش ایستادگی کرده‌اند و خلق‌های عفرین را با خودویژگی‌های بخش‌های متفاوت از حملات اشغالگران محافظت نموده‌اند. مبارزانی که از ارزش‌های دمکراتیک جهانی دفاع کرده‌اند."

 

فاطمه آدر در ادامه سخنان خود به استفاده اردوغان از تجهیزات جنگی دولت آلمان علیه خلق عفرین اشاره نموده و افزود:"دولت آلمان برای کسب منافع خود خلق‌‌های خاورمیانه را در معرض فاشیسم و قتل‌عام قرار داده است. آلمان با نژادپرست‌ها معامله می‌کند و از آنان حمایت اقتصادی، نظامی، دیپلماتیک، تکنیکی و استخباراتی می‌کند. زمان آن رسیده است که آلمان دست از این اعمال بردارد. کشتار انسانهای بی‌گناه و اشغال عفرین هیچ نفعی برای دولت آلمان نخواهد داشت. هرگونه پیروزی اردوغان و باغچلی به اسلامگرایی افراطی در آلمان و اروپا دامن می‌زند. چنین احتمالی تهدیدی مستقیم برای دولت و خلق‌های ساکن در آلمان و تمام اروپا خواهد بود. اردوغان بارها به شیوه‌ علنی اروپا را تهدید کرده است. می‌بایست دولت آلمان از اقدامات غاصبانه اردوغان دست بردارد. باید در مقابل دولت ترکیه اتخاذ موضع کند. لازم است آلمان سیاست روشنی را در این رابطه اتخاذ کند."

 

عضو شواری رهبری ك.ج.ك در ادامه سخنان خود از خلق‌های آلمان خواست تا به شیوه فعالانه، نیرومند و سازماندهی‌شده اتخاذ موضع کنند و تصریح کرد:"تدوام جنگ‌طلبی دولت ترکیه به آتش جنگ در ترکیه و خاورمیانه دامن خواهد زد. کردها در تمام کردستان در برابر اشغالگری ایستادگی می‌کنند. اگر چنین وضعیتی به تقابل نیروها منجر شود زندگی مسالمت‌آمیز خلق‌ها در اروپا را هم با خطر مواجه می‌کند. در این راستا از دولت آلمان می‌خواهیم که وظیفه تاریخی خود را به انجام رساند. لازم است به مطالبات خلق‌ها، سازمان‌های سیاسی دمکراتیک و نهادهای جامعه مدنی اهمیت دهد."

 

فاطمه‌ آدر عضو شورای رهبری ک.ج.ک در پایان از کُردها و نیروهای دمکراتیک، افکار عمومی، نیروهای دمکراتیک چپ‌گرا، لیبرال‌ها، سوسیالیست‌ها، رسانه‌ها و سازمانهای سیاسی دمکراتیک آلمان خواست تا با فشار بر دولت آلمان، حکومت این کشور را وادار به اتخاذ موضع علیه جنگ‌طلبی رژیم ترکیه [و همکاری با اردوغان] نمایند.