ک.ن.ک: عناصر مزدور بیش از این خود را به آلت دست‌ اشغالگران مبدل نکنند

شورای مدیریتی کنگره ملی کردستان- ک.ن.ک با صدور بیانیه‌ای ضمن یادآوری فتنه‌های رژیم حاکم بر ترکیه علیه خلق کُرد از تلاش این دولت غاصب برای بکارگیری عناصر مزدور در حمله به عفرین خبر داده و به این عناصر هشدار داد که دست از خیانت به خلق خود بردارند

شورای مدیریتی کنگره ملی کردستان- ک.ن.ک با صدور بیانیه‌ای ضمن یادآوری فتنه‌های رژیم ترکیه علیه خلق کُرد از تلاش برای بکارگیری عناصر مزدور در حمله به عفرین خبر داده و به آنان هشدار داد که دست از خیانت به خلق خود بردارند

 

در بیانیه تأکید گردیده که کشتار کردها با دست کردها بازی چرکینی است که سالهای مدیدی مورد استفاده دولت ترکیه قرار گرفته و اکنون در پی استفاده از این خدعه در حمله به عفرین است.

 

حمله به خلق خود قابل بخشش نیست

ک.ن.ک در ادامه تصریح کرده است که مزدوریگری نشانه آشکار کینه و نفرت دولت ترکیه از خلق کُرد می‌باشد و عناصر مزدور درک کنند که بیش ازین به آلت قتل‌عام خلق خود برای رژیم ضدبشری ترکیه مبدل نشوند.

 

ک.ن.ک به مزدوران هشدار داد که درصورت مشارکت آنان در حمله به عفرین، بخشوده نمی‌شوند و تاوان سنگینی را پرداخت خواهند کرد.

 

ک.ن.ک می‌افزاید:"آنچه باید درک شود این است که دولت ترکیه با حمله به عفرین در حقیقت تمام ملت کُرد را هدف قتل‌عام قرار داده است. به همین دلیل جنگ دولت ترکیه در خاک عفرین جنگی ناحق است و در پاسخ به این زورگویی دولت ترکیه، تمام کردها با موضعی قدرتمندانه اتحاد خود را به اثبات رسانند."

 

جنگ عفرین دو گزینه را پیش روی کردها قرار داد: یا روسیاهی، یا روسپیدی

ک.ن.ک معتقد است که کردها، روسپیدی را برمی‌گزینند. جنگ عفرین نقش کاغذ تورنسل را دارد. آنان که علیه اشغالگری ترکیه قدرتمندانه ظاهر شوند و در صفوف ملت خود جای گیرند روسپید تاریخ خواهند بود و آنان که سکوت نموده و رفتاری سزاوار خلق و کردستان در پی نگیرند روسیاه تاریخ شده‌اند.

 

میهن‌دوستی در عفرین به اثبات می‌رسد

عفرین معیار میهن‌دوستی است. سنگرهای عفرین معیار حقیقی محافظت از تمام کردستان است و میهن‌دوستی در جنگ عفرین عملکرد واقعی خود را به همگان نشان می‌دهد.

کردهایی که با دولت ترکیه دست به یکی کرده و در میان احزاب وابسته به آن جای گرفته‌اند لازم است هر چه زودتر از خواب غفلت بیدار شوند و به آغوش ملت برگردند.

 

ک.ن.ک با صراحت تأکید کرده است:"دولت غاصب ترکیه در جنگ عفرین محتوم به شکست است و در این نبرد کردها و دوستان آنان قطعا به کمتر از پیروزی مطلق راضی نخواهند بود."

 

کنگره ملی کردستان در پایان یکبار دیگر تمام کردها را فراخواند تا غرور خود را لگد مال نکرده، ساکت ننشینند و به هر نحو ممکن پاسخی ملی به تهاجم دولت غاصب ترکیه نشان دهند."