ک.ژ.ک: حقیقت پ.ک.ک، حقیقت زن آزاد است

کنفدراسیون زنان کردستان به مناسبت چهلمین سالروز تأسیس حزب کارگران کردستان بیانیه‌ای کتبی صادر کرد. در بیانیه آمده است:"حقیقت پ.ک.ک حقیقت خلق‌ها و انسانیت است. حقیقت پ.ک.ک حقیقت زن آزاد است."

شورای مدیریتی کنفدرالیسم زنان کردستان – ک.ژ.ک در بیانیه‌ای چهلمین سالروز تأسیس پ.ک.ک را تبریک گفت

 

در بیانیه ک.ژ.ک آمده است:"حزبمان ۴٠ سال را پشت‌سر گذاشت، ما سالروز تأسیس پ.ک.ک را قبل از همه به رهبر آپو، شهیدان، خلق میهن‌دوست و مقاومتگر خویش و رفقایمان تبریک می‌گوییم.

 

سالروز تأسیس حزبمان مرحله آفرینش مقاومت و پیروزی بزرگی است. در این زمینه پ.ک.ک روحیه انقلابی، اخلاق و مبارزه‌ای سترگ است. حقیقت پ.ک.ک حقیقت خلق‌ها و انسانیت است، حقیقت زن آزاد است. چهل سال گذشته سالهای سرشار از پیروزی انسانیت و زنان است."

 

پ.ک.ک به جامعه بشریت امید بخشید

حزبمان پ.ک.ک در منطقه، در سطح بین‌المللی و در سطح ملی به سرچشمه‌‌ی خلق ارزش‌ها مبدل شده است. پ.ک.ک پیشاهنگ سوسیالیسم دمکراتیک است و بر فعالیت حزبی زنان اصرار دارد، با وجود جنگ‌های ویژه بر پای خود تکیه کرده و به اراده و ایمان به پیروزی در برابر هرگونه حمله‌ای مبدل شده است.

 

باید دستاورهای تازه‌ای را کسب کنیم

به این مناسبت از شهیدان خویش یک بار با احترام یاد می‌نماییم و پیمان خود را با آنان تجدید می‌کنیم در برابر هرگونه حمله‌ای به مبارزه آزادیخواهیمان مبارزه خود را گسترد‌ه‌تر خواهیم کرد. ما تأکید می‌کنیم که دیدار با رهبر آپو را عملی می‌کنیم. خاطرنشان می‌کنیم که در ۴١مین سال مبارزه، پ.ک.ک تمام حملات را در هم خواهد شکست و دستاوردهای تاریخی بزرگی را کسب خواهد کرد.