طنین شعار "مرگ بر دیکتاتور" در خیابانهای کرماشان/ تشدید جو امنیتی در سرتاسر تهران [تکمیلی]

از ساعت ٨ امروز شهروندان کرماشان در حمایت از قیام شهر مشهد به خیابان‌ها سرازیر شدند و مراتب انزجار خود از سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران را اعلام نمودند

از ساعت ٨ امروز  شهروندان کرماشان در حمایت از قیام شهر مشهد به خیابان‌ها سرازیر شدند و مراتب انزجار خود از سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران را اعلام نمودند.

از بامداد امروز تعداد زیادی از شهروندان کرماشان به خیابان آمدند.

 

نیروهای امنیتی در حوالی میدان آزادی به شهروندان حمله‌ور شدند. معترضان پلاکاردهای مربوط به نهم دی را به آتش کشیدند. گزارشهایی از شنیده شدن شلیک گلوله‌های واقعی در خیابانهای منتهی به میدان آزادی به خبرگزاری فرات رسیده است. 

 

از سوی دیگر گزارش‌هایی دال بر حمله چماقداران لباس شخصی همراه با نیروهای امنیتی به معترضان در خیابان‌های کرماشان منتشر شده است. همزمان نیروهای امنیتی با خودروهای آب‌پاش و اسپری فلفل به معترضان یورش برده‌اند و با پاسخ جوانان خشمین روبرو شدند.

 

تشدید جو امنیتی در تهران

از شهر تهران گزارش شد که در اغلب میادین خودورهای وابسته به نیروهای ضد شورش مستقر شده‌اند. استانداری تهران با صدور اطلاعیه برگزاری هرگونه تجمع را غیرقانونی اعلام کرده و نسبت به عواقب آن هشدار داده است. اعلام شد که از قرار معلوم تظاهراتی اعتراضی پس از بازی فوتبال امروز در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.