کشته شدن یک ارتشی ترک در درسیم

نیروهای ه.پ.گ/یژاستار علیه پایگاه نظامی آموتکا در منطقه خوزات استان درسیم عملیاتی نظامی ترتیب دادند و در نتیجه یک ارتشی ترکیه را از پای درآوردند

  مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان در اطلاعیه‌ی امروز از تداوم عملیات گریلایی علیه اشغالگران کردستان و حملات هوایی ارتش غاصب ترک سخن به میان آورده است. در اطلاعیه آمده است:

 

یک ارتشی کشته شد

  "رأس ساعت ١۴ روز ۶ ژوئن/ ١۵ خرداد یک ارتشی ترکیه در عملیات تک‌ تیراندازانمان علیه پایگاه آموتکا در بخش خوزات استان درسیم کشته شد.

  ارتش غاصب ترک از ساعت ٣ روز ۶ ژوئن/ ١۴ خرداد با کمک هواپیماهای بدون سرنشین تحرکاتی نظامی را در منطقه دمیرکاپ بخش بازید استان آگری آغاز نموده و ساعت ۴ و ١٢ منطقه با هواپیماهای جنگنده منطقه بمباران کرد. در بمباران زیانی به نیروهای ما وارد نشده است.

اخبار کذب

  ارتش غاصب ترک که در سرحد متحمل ضربات سهمگین گریلایی شده است در تلاش است با استفاده از مراکز جنگ رسانه‌ای چنین وانمود کند که دو گریلای ما به شهادت رسیده‌اند. چنین خبرهایی کذب محض هستند. در این حملات هیچگونه آسیبی به گریلاهای ما وارد نشده است. چنین گزارش‌هایی در چهارچوب جنگ ویژه ساخته و پرداخته می‌شوند و خلقمان و افکار عمومی دمکراتیک باید به خبرهای اینچنینی وقعی ننهند.

حملات هوایی

  ساعت ١ نیمه شب ۵ ژوئن هواپیماهای جنگنده رژیم غاصب ترک منطقه شهید رستم و ماهیر میرزو در زاپ را بمباران کردند. آسیبی به گریلاهای ما وارد نیامده است."