کمالبای: آ.ک.پ نمی‌تواند با حرف زدن از قدس، جرایم خود را مخفی نماید

سرپیل کمالبای رییس مشترک ه.د.پ: ''آ.ک.پ می‌خواهد با بمیان آوردن موضوع قدس، جرایم خود را پنهان نماید لیکن توانایی اینکار را ندارد چون همه‌ی جهانیان آنرا می‌بینند''

سرپیل کمالبای رییس مشترک ه.د.پ: ''آ.ک.پ می‌خواهد با بمیان آوردن موضوع قدس، جرایم خود را پنهان نماید لیکن توانایی اینکار را ندارد چون همه‌ی جهانیان آنرا می‌بینند''

 

سرپیل کمالبای، در گردهمایی حزبش که جهت خواندن گزارشی باعنوان "مدل مدیریت منطقه‌ای اشتراکی، اکولوژیک دمکراتیک و نشاندن قیم بمعنای غارت'' برگزار شده بود، حاضر شد.

 

کمالبای در این تجمع که در شهر آمد برگزار شده بود، ضمن انتقاد از حکومت آ.ک.پ برای گذاشتن قیم به‌جای شهرداری‌های قانونی که بوسیله‌ی خلق انتخاب شده‌اند، موضوعات مهم روز را نیز تشریح نمود.

 

کمالبای گفت: هوشیاری خلق بر مبنای "من می‌خواهم خودم، و شهرم را خودم اداره کنم"، خواستی بود که برای سیستم نئولیبرال، ناسیونالیست، میلیتاریست، فاشیست و جنسیت‌گرا که در همان حال دشمن محیط‌‌ زیست نیز می‌باشد، بمانند تهدیدی بحساب می‌آمد. برای اینکه جلو پیشرفت خلق‌ها را بگیرند، اعلان جنگ نمودند. سیاستی جنگ‌ طلبانه را در پیش گرفتند، ولی برنده نشدند. اگر افرادی که بعنوان قیم گذاشته شده‌اند خود را شهردار می‌بینند، این مشکل خودشان است. این ناحقوقی و زیرپا نهادن قانون اساسی و همچون انتصاب فرماندار و استاندار در کشورهای دیکتاتوری می‌باشد.

 

سرپیل کمالبای افزود: بوسیله‌ی قیم‌ها خواستند اراده‌ی زنان را شکسته و تسلیم خود سازند. سیاست دمکراتیک را تصفیه و حقوق بشر را از میان بردارند. دستاوردهای زنان، جوانان و خلق‌ها را نابود کنند، ولی "هرگز موفق نشدند".

 

همچنین کمالبای ادامه داد: می‌خواهم برای کسانی که بخاطر قدس خودشان را می‌گیرند و این چنین می‌خواهند تاوان و جرایم خود را مخفی کنند، سخنی بگویم و گفت: شما که تاوان خود را در رسانه‌های خویش نمی‌بینید، هرگز فکر نکنید که جهان نیز نمی بیند. اگر بدینگونه بیاندیشید آنوقت نخست وزیر دیگری که به اندازه‌ی شما مجرم است، ناتانیاهو تاوان شما را به یادتان میاندازد. زیرا همه‌ی جهان شاهد جرایمی است که شما در اینجا انجام دادید.

 

کمالبای در پایان چنین افزود: بیش از ٢سال است که بر ضد این پروسه‌‌ی کودتا، به‌شیوه‌ای سربلند تلاش می‌کنیم، از این به بعد نیز جهت شکست نقشه و اتفاق کودتاچیان، به مبارزات خود ادامه خواهیم داد.