کنفدرالیسم زنان کردستان: تهدید پروین بولدان ناشی از خوف مافیای اردوغان است

شورای هماهنگی ك.ژ.ك در بیانیه ای با اشاره به پیروزی حزب دمکراتیك خلق‌ها در انتخابات ترکیه علیرغم همه فشارها و بی عدالتی‌های حزب حاکم این کشور می گوید آنچه رژیم دیکتاتور آ.ک.پ را بیش از همه خشمگین کرده است قدرت نمایی زنان آزادیخواه در جبهه "ه.د.پ" بود

شورای هماهنگی ك.ژ.ك در بیانیه ای با اشاره به پیروزی حزب دمکراتیك خلق‌ها در انتخابات ترکیه علیرغم همه فشارها و بی عدالتی‌های حزب حاکم این کشور می گوید آنچه رژیم دیکتاتور آ.ک.پ را بیش از همه خشمگین کرده است قدرت نمایی زنان آزادیخواه در جبهه "ه.د.پ" بود.

 

این بیانیه به نگرانی ائتلاف فاشیستی "آک.پ" و "م.ه.پ" و مافیای وابسته به آن از عدم نتیجه بخشی سرکوب حزب دمکراتیك خلق‌ها برای انحلال آن پرداخته و تهدید پروین بولدان به مجازات توسط سلیمان سویلو وزیر کشور را ترکیه را ناشی از این ترس دانسته است.

 

سویلو پس از پیروزی ه.د.پ در انتخابات در تماس تلفنی با ریاست مشترک این حزب، او را تهدید به مجازات خشن کرده بود.

 

ك.ژ.ك می گوید سلیمان سویلو سرکردەی اوباش مافیای کاخ ریاست جمهوری از اینکه پروین بولدان یک زن قدرتمند و شجاع است عصبانی شده و با تهدید او در واقع کلیه زنان آزادیخواه را تهدید کرده است.

 

این بیانیه، کردها و جامعه زنان ترکیه را به آمادگی برای ادامه مبارزه نفس گیر با حکومت فاشیست اردوغان فراخوانده و تأکید می کند که جدال فاشیسم و دمکراسی در ترکیه فقط با مواضع رادیکال می تواند به پیروزی دمکراسی منجر شود.