کنگره خلق خواستار تحریم سفرهای تفریحی و کالاهای ترکیه شد

کنگره خلق برای تحریم سفرهای تفریحی و کالاهای ترکیه فراخوان داده و ضربه اقتصادی را موثرترین عامل فروپاشی حاکمیت فاشیست این کشور عنوان کرده است.

کنگره خلق برای تحریم سفرهای تفریحی و کالاهای ترکیه فراخوان داده و ضربه اقتصادی را موثرترین عامل فروپاشی حاکمیت فاشیست این کشور عنوان کرده است. کنگره خلق خواستار مشارکت عمومی در بایکوت ترکیه شده و می‌گوید هر ریالی که در ترکیه خرج شود هزینه خرید گلولە ای خواهد بود که بسوی کردها شلیک می‌شود.

 

کنگره خلق در بیانیه ای خواستار تحریم سفرهای تفریحی و کالاهای ساخت ترکیه شده است.

 

در این بیانیه نوشته شده که حکومت ترکیه جنگی همه جانبه با انگیزه های نژادپرستانه علیه خلق کرد براه انداخته و طرح پاکسازی‌های گسترده در کردستان را دنبال می‌کند. ترکیه برای تأمین مخارج اقتصادی جنگ‌افروزی‌های خود، همەی منابع قانونی و غیر قانونی خود را بکار گرفته است.

 

کنگره خلق می‌افزاید: سیاست خبیثانەی جنگ با هدف نابودی هویت ملی، ارزش‌های فرهنگی و دستاودهای سیاسی خلق کرد اتخاذ شده است. برای مقابله با این سیاست باید سرچشمەهای اقتصادی جنگ را خشکاند و یا به آن لطمه زد. هر ضربەای به اقتصاد ترکیه در واقع ضربەای به لابی جنگ‌‌ طلب کنونی خواهد بود. برای فروپاشی اقتصاد ترکیه باید از خرید کالاهای ساخت این کشور خودداری کرد و همچنین مسافرت به ترکیه نباید انجام شود.

 

این بیانیه خرید اجناس ترکیه و سفرهای سیاحتی به این کشور را کمک به کشتار کردها توصیف کرده و یادآوری می‌کند که هر ریالی که در ترکیه خرج شود هزینه خرید گلولە ای خواهد بود که بسوی کردها شلیک می‌شود.

 

کنگره خلق از جوامع کردستان و ترکیه خواسته است که نزدیکان و آشنایان خود را برای پیوستن به این کمپین تشویق کنند تا بلای ائتلاف فاشیستی اردوغان- باغچلی از بین برود.