کژار هشتمین سالروز شهادت مبارزان انقلابی ١٩ اردیبهشت را گرامی داشت

​​​​​​​جامعه زنان آزاد روژهلات کردستان با صدور بیانیه‌ای یاد و خاطره شهیدان اعدام ١٩ اردیبهشت ١٣٨٩ را گرامی داشته است. کژار در این بیانیه تصریح می‌نماید که این شهیدان با مقاومت خود به اراده خلق آزادیخواهی روژهلات کردستان نیرو بخشیده‌اند.

جامعه زنان آزاد روژهلات کردستان با صدور بیانیه‌ای یاد و خاطره شهیدان اعدام ١٩ اردیبهشت ١٣٨٩ را گرامی داشته است. کژار در این بیانیه تصریح می‌نماید که این شهیدان با مقاومت خود به اراده خلق آزادیخواهی روژهلات کردستان نیرو بخشیده‌اند.

 

کژار در آغاز بیانیه به سیاست‌های استحاله فرهنگی و اجتماعی جمهوری اسلامی علیه کردها می‌پردازد و مقاومت زندان اوین را به زیر کشیدن هژمونگرایی رژیم ایران عنوان کرده است؛"خفاش‌های جمهوری اعدام هیچگاه یارای شکستن اراده آزادیخواهانه این قهرمانان را در خود ندیدند. آنان با مقاومت خود سیاست‌های نابودگرانه و انکارگرایانه خلق‌های تحت‌ستم را به زانو درآوردند و به نمایندگان واقعی مبارزه مشروع خلق خود مبدل شدند. هر کدام از این رفقا در سایه آموزش‌های فکری رهبر بشریت، رهبر آپو زندان‌ها را به مرکز تسلیمیت ناپذیری و مقاومت خلق‌ها و زنان رنج کشیده متحول کردند. الخصوص رفیق شیرین یکبار دیگر اراده، نیرو و توانایی‌های انقلابی زنان را زنده کرد."

 

کژار تداوم مقاومت در برابر رژیم جمهوری اسلامی را یکی از ثمرات ایستادگی شهدای زندان اوین عنوان نمود و از رامین حسین پناهی اعلام حمایت کرده است.

 

کژار در پایان مراتب وفاداری خود به آرمانهای شهیدان ١٩ اردیبهشت را مورد تأکید قرار داده است.