گریلاهای ه.پ.گ با انجام عملیات وارد سال نو شدند

ه.پ.گ اعلام کرد، گریلاهایشان در آغاز سال نو یک زنجیره عملیات بر ضد ارتش ترکیه انجام داده‌اند

 

 

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق ه.پ.گ در مورد عملیات گریلا درشب سال نو میلادی بیانیه ای منتشر کرد.بب اساس این بیانیه، گریلاهای آزادی کردستان در یکم ژانویه/۱۱ دی بر ضد ارتش ترکیه در شرنخ، جولمرگ و ایدر عملیاتهایی انجام دادند

 

جزئیات این زنجیره عملیات اینگونه اعلام شده است:

اولین دقایق سال نو (٢٠١٩) نیروهایمان در شهرک جزیر و سلوپی از توابع شرنخ بر ضد مقرهای ارتش ترکیه با تاکتیکهای جدید گریلایی عملیاتی انجام دادند. در این چهارچوب بوسیله ۵ پهپاد استخباراتی، دو بمب بر روی ساختمان اداره‌ی امنیت جزیر، یک بمب بر روی ساختمان ژاندارمری جزیر و ۲ بمب بر روی گردان هاجیلار سلوپی انداخته شد. پهپادهای ساخته شده توسط گریلاها موفق به هدف‌گیری درست شده‌اند. اطلاعاتی به دست ما رسیده است که نشان می‌دهد هر سه عملیات موفق بوده و تعدادی کشته و زخمی داشته است اما اطلاع دقیقی از جزئیات میزان خسارات در دست نیست.

 

در همان شب نیروهایمان بر ضد ارتش ترکیه اشغالگر در تپه‌ی کردینه منطقه‌ی چلی از توابع جولمرگ عملیاتی انجام دادندو مقرها و سنگرهای دشمن هدف قرار گرفته‌اند. از تعداد کشته و زخمیهای دشمن اطلاع دقیقی در دست نیست.

 

ساعت ۱۲ ظهر اول ژانویه نیروهایمان در ایدر عملیاتی بر ضد ارتش ترک در سربازخانه‌ی کورخان انجام داده‌اند. این عملیات موفق بوده و دو سرباز کشته شده‌اند. بعد از انجام این عملیات زره پوشهای ارتش ترکیه وارد منطقه‌ی عملیات شدند، اما با پاسخ نیروهای ما مواجه شده و آنها را آمانج حملات خود قرار دادند و ۲ سرباز ارتش ترک کشته شدند. نیروهای دشمن با کمک هلی کوپترهای سیکورسکی کشته و زخمیهایشان را منتقل کردند.

 

دایره جنگ ویژه‌ی ترک با پخش اخبار نادرست سعی در پنهان کردن این رشته عملیات گریلاهای ما دارد. برعکس اخبار دروغینی که توسط دولت ترکیه پخش شده است ابزار هوایی گریلاها سقوط نکرده بلکه اهداف خود را با موفقیت زده‌اند و همچنین در ایدر هم عملیاتی که گریلاها با تاکتیک جدید انجام داده‌اند موفق بوده و چندین سرباز ترک کشته شده‌اند اما رسانه‌های رژیم ترک سعی دارند نتایج عملیات‌های موفقیت‌آمیز ما را وارونه جلوه دهند.