گریلاهای ه.پ.گ ضربات سنگینی به ارتش ترک وارد آوردند

مرکز اطلاع رسانی ه.پ.گ اعلام کرد که در عملیات گریلاهای آنها در گوَر و چَله یازده سرباز ارتش ترک کشته شدند

مرکز اطلاع رسانی ه.پ.گ اعلام کرد که در عملیات گریلاهای آنها در گوَر و چَله یازده سرباز ارتش ترک کشته شدند

 

اطلاعیه مرکز خبررسانی ه.پ.گ به این شرح می‌باشد:

 

"در چهارچوب مرحله دوم کارزار انقلابی شهید بدران و شهید نالین، گریلاهای ما در مناطق چَله و گوَر ازتوابع جولمرگ عملیاتی را انجام دادند.

 

در روز ٢۴ مهر ارتش ترکیه عملیاتی را چله آغاز کرده بود،گریلاهای ما نیز در اول آبان به تلافی این عملیات دشمن در منطقه خرَگُل عملیاتی را به انجام رساندند. بر اساس اطلاعات رسیده یک سرباز ترک کشته شده و ارتش غاصب ترکیه با هلی کوپتر کشته و زخمیهای خود را خارج نموده است.

 

ارتش ترک در همین روز عملیات دیگری را در گوَر انجام داده است که گریلاهای ه.پ.گ در روز ٢ آبانماه با انجام عملیاتی در تپه بری سور پاسخ آنها را دادند، در این عملیات ۶ ارتشی ترکیه کشته شدند.

 

در ادامه در روز ٣ آبانماه گریلاهای ما عملیات دیگری را در تپه خرَگُل انجام دادند که تاکنون از تعداد دقیق کشته و زخمیها اطلاع دقیق به دست نیامده است.

 

همچنین نیروهای ما طی عملیاتی در تپه شهید باگر کنار تپه کوردینه منطقه چَله، ۴ ارتشی ترک را کشتند.

 

ارتش ترکیه مدعی شده که در بمباران هوایی روز ٢ آبان در عرصه ناوسرا حومه گابار سه تن از رفقای ما به شهادت رسیده‌اند. ادعای ارتش غاصب ترکیه کذب محض است و هیچکدام از رفقا به شهادت نرسیده‌اند.

 

نیروهای ما روز ٣٠ مهر علیه یگانی از نظامیان ارتش غاصب ترکیه در تپه موسا منطقه سامان داغ عملیاتی را به انجام رساندند. از تعداد کشته و زخمی‌های ارتش ترکیه خبری در دست نیست.