گریلاهای ه.پ.گ: مبارزات پ.ک.ک برای همه‌ی خلق‌های ستمدیده است

​​​​​​​گریلاهای ه.پ.گ اعلام کردند، پ.ک.ک از روز تاسیس تاکنون برای همه‌ی خلقهای زیردست و مظلوم مبارزه کرده است. آنان تأکید کردند که ۴۱مین سال مبارزه‌ی پ.ک.ک را به سال آزادی رهبر آپو، خلق کرد و سایر خلق‌ها مبدل خواهند کرد

گریلاهای ه.پ.گ به مناسبت سالگرد تاسیس پ.ک.ک با خبرگزاری فرات صحبت کردند. دنیز گووَن گریلای ه.پ.گ اعلام کرد، پ.ک.ک در ۴۱مین سال خود پیروزیهای بیشتری را کسب خواهد کرد.

 

وی به انزوای تحمیل شده بر عبدالله اوجالان اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگترین اهداف سال نو مبارزات، آزادی فیزیکی عبدالله اوجالان رهبر خلق کرد از اسارت رژیم ترک است. برای آنکه سال ۴۱م به سال آزادی رهبر آپو و سایر رفقای محبوس در زندان‌ها تبدیل شود ما مبارزات خود را بزرگتر و گسترده‌تر می‌کنیم و مقابله و تلاشمان را افزایش می‌دهیم.

گووَن گریلای ه.پ.گ سپس جوانان را مخاطب قرار داد و گفت: چه در کوهستان و چه در سایر مناطق، باید جوانان بر علیه سیاست دستگیری و زندانی کردن و قتل عام خلق کرد مقاومت کنند. گریلاهای کردستان نیز هر آنچه در توان داشته باشند برای خلق خود انجام خواهند داد. ما در راه رهبر خود هستیم و برای آزادیش مبارزات بی‌نظیری انجام خواهیم داد.

 

پ.ک.ک برای خلق‌هایی مبارزه می‌کند که حقوقشان پایمال می‌شود و مورد ظلم واقع می‌شوند

یکی دیگر از گریلاهای ه.پ.گ با نام ایرش آندوک سالگرد تاسیس پ.ک.ک را تبریک گفت و اعلام کرد، پ.ک.ک برای همه‌ی خلق‌های تحت ستم بنیاد نهاده شده است. پ.ک.ک پیروز خواهد شد و خلق‌ها آزاد خواهند گشت. پ.ک.ک از روز تاسیس، آزادی خلق‌ها را مبنای مبارزه‌ی خود قرار داده است. ما هم برای احقاق حق و آمال خلقمان تلاش می‌کنیم. ما انتقام رفقای شهید خود را خواهیم گرفت. ما از اینجا از خواهران و برادرانمان دعوت می‌کنیم تا راه کوهستانهای آزاد را در پیش بگیرند و به صفوف مبارزان بپیوندند، خلقمان و جوانان نباید به دشمن اجازه‌ی سیاه‌نمایی پ.ک.ک را بدهند.

 

فیراز جودی یکی دیگر از گریلاهای پ.ک.ک گفت: دشوار است تنها با سخن از تلاشها و مبارزات پ.ک.ک سخن گفت، زیرا زمانی که به اعمال و کارهای پ.ک.ک نگاه می‌شود آنگاه می‌توان واقعیات را دید. پ.ک.ک بر علیه ناحقی و ظلمی که به خلق‌ها روا داشته می‌شود مبارزه می‌کند. با روح و اراده‌ی کمال، مظلوم، خیری، زیلان، هاکی و بیریتان مبارزه می‌کند. ۴۱مین سال پ.ک.ک باید سال آزادی خلق کرد و سایر خلق‌ها باشد.