گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار اشغالگران را هدف قرار دادند

ه.پ.گ اعلام کرد، نیروهای گریلای ه.پ.گ و یژاستار در شمزینان و چله عملیات‌هایی را به انجام رساندند. در شمزینان یک کنترا کشته و دو تن زخمی شدند. همچنین در عملیات تپه ستونا در چله تعداد بسیاری از نظامیان کشته شدند

   ه.پ.گ اعلام کرد، نیروهای گریلای ه.پ.گ و یژاستار در شمزینان و چله عملیات‌هایی را به انجام رساندند. در شمزینان یک کنترا کشته و دو تن زخمی شدند. همچنین در عملیات تپه ستونا در چله تعداد بسیاری از نظامیان کشته شدند.

   مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ درباره‌ی آخرین عملیات نیروهای گریلا و حملات هوایی ارتش اشغالگر ترکیه اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

متن اطلاعیه‌ی ه.پ.گ به شرح زیر است:

"عملیات تله انفجاری
   در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا نیروهایمان ساعت ۶:۴۵
روز ۲۳ ژوئیه/۱ مرداد  علیه دو خودرو زرهی که از شمزینان در جولمرگ به سوی تپه هارونا می‌رفتند، عملیات تله انفجاری به انجام رساندند. در این عملیات یک خودرو زرهی منهدم و به خودرو دیگر نیز ضربه وارد شد. همچنین یک کنترا (ضد گریلا) کشته و ۲ تن دیگر نیز زخمی شدند. پس از عملیات ارتش اشغالگر ترکیه بدون وقفه با سلاح‌های سنگین منطقه عملیات و حومه‌ی آن را هدف قرار داد. یگان عملیاتیمان بدون هیچ آسیبی به نقطه‌ی خویش بازگشت.

در چله اشغالگران هدف قرار داده شدند
   در ساعت
۰۰:۱۰ روز ۲۳ ژوئیه / ۱ مرداد نیروهایمان علیه ارتش اشغالگر ترکیه در تپه ستونا واقع در چله در جولمرگ عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات ضرباتی موفق بر سنگر و استحکامات دشمن وارد شد، از تعداد کشته و زخمی نیروهای دشمن اطلاعاتی بدست نیامد.

چوپان‌های به نام والی چویک و حکیم دمیر توسط نظامیان ارتش اشغالگر ترکیه کشته شدند
   روز
۹ ژوئیه / ۱۸ تیر ارتش اشغالگر ترکیه در کوهستان فلها در عرصه‌ی بستا واقع در شرنخ، چوپان‌هایی با نام‌های والی چویک و حکیم دمیر را به قتل رساندند. هر دو هم‌میهنمان از اهالی روستاهای بیریان و کرونه بودند که آگاهانه از سوی نظامیان فاشیست به گونه‌ای وحشیانه کشته شدند و از راه رسانه‌های خود خواستار متهم کردن نیروهایمان به انجام این عمل ضد انسانی بودند. بایستی خلقمان و تمامی افکار عمومی دمکراتیک به این اخبار که با هدف جنگ روانی منتشر می‌شوند باور نکنند."