گریلاهای کردستان اشغالگران را در قارص غافلگیر کردند

نیروهای گریلای کردستان نظامیان رژیم ترکیه را در ارتفاعات کاغزمان حومه قارص غافلگیر کردند و آنان را هدف قرار دادند. گفته شد که در این حمله یک ارتشی کشته و چهار تن دیگر زخمی شده‌اند

نیروهای گریلای کردستان نظامیان رژیم ترکیه را در ارتفاعات کاغزمان حومه قارص غافلگیر کردند و آنان را هدف قرار دادند. گفته شد که در این حمله یک ارتشی کشته و چهار تن دیگر زخمی شده‌اند.

 

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق در گزارش امروز خود از تدوام عملیات گریلایی علیه رژیم ترکیه خبر داده است.

 

در گزارش ه.پ.گ آمده است:"

بنرد در کاغزمان؛ یک ارتشی کشته و چهار تن دیگر زخمی برجای گذاشت

"نیروهای ما در چهارچوب کارزار پیروزی انقلابی که در تمام ایالت سرحد آغاز شده ساعت ١۶:٣٠ روز ١۴ آگوست/ ٢٣ مرداد علیه یگانی از نیروهای ارتش غاصب ترکیه در ارتفاعات کاغزمان حومه قارص عملیاتی را انجام دادند. دشمن درصدد بود که در تپه رش در این عرصه مستقر شود. در عملیات انفجاری نیروهای ما دست‌کم یک ارتشی کشته شد و چهار ارتشی دیگر زخمی شدند.

 

مشخصات گریلای جانباخته در ارتفاعات کاغزمان

در گزارش روز ١٧ آگوست از شهادت یک گریلا در نبردهای روز ١۴ آگوست خبر داده‌ بودیم. نیروهای ما در عرصه کزل کلیسه این منطقه هفت ارتشی ترکیه را کشتند. همچنان که پیشتر اعلام کرده بودیم یکی از گریلاهای ما در این درگیری به شهادت رسیده است. رفیق شروان قهرمانانه تا آخرین نفس علیه استعمارگران جنگید و به کاروان شهیدان راه آزادی پیوست.

 

مشخصات رفیق شهید از این قرار است:

   نام: رضوان یاشار

   کد سازمانی: شروان شاهو

   محل تولد: آگری

   زمان و مکان شهادت: ١۴ آگوست ٢٠١٨/ قارص

 

حملات هوایی ترکیه به جنوب کردستان

 "٢٣ آگوست رأس ساعت ١٠ رژیم غاصب ترکیه جنوب کردستان را هدف حمله هوایی قرار داده و اطراف تپه شکیف و رود لولان در خاکورک و همچنین ورخله در زاپ را بمباران کردند."