گریلاهای ی.ر.ک: حمله به مادران بی‌پاسخ نمی‌ماند

گریلاهای روژهلات کردستان با فرخواندن خلق به سازماندهی و فعالیت اعتراضی ا‌ظهار کردند؛ مادران ما ارزش‌های ما هستند، آنانی که امروز در قبال حمله به مادران سکوت کنند فردا در حمله به میهنشان هم سکوت پیشه خواهند کرد

گریلاهای روژهلات کردستان ی.ر.ک در واکنش به یورش وحشیانه رژیم ترک به مادران زندانیان سیاسی از آحاد کردها بویژه در روژهلات کردستان دعوت به عمل آوردند که با مادران اعلام همبستگی نموده و از آنان صیانت به عمل آورند.

 

کندال قوسر یکی از گریلاهای ی.ر.ک گفت: خواسته‌های مادران این است که به مطالبات زندانیان که پایان دادن به حصر رهبر آپوست پایان داده شود. حمله به مادرانی که فرزندانشان در اعتصاب غذا هستند بدون پاسخ نخواهد بود. مادر برای ما جایگاه ویژه‌ای دارد. ما برای آزادی میهنی که در آن همراه با مادرانمان زندگی کنیم مبارزه می‌نماییم. یورش به مادران امری تصادفی نیست. جوانان شرق کردستان و خلقمان در این بخش باید نسبت به حمله بر مادران سکوت نکنند. جوانان بایست با شرکت در صفوف مبارزه به حملات اشغالگران پاسخ دهند.

 

عزم مادران دشمن را به هراس افکنده است

آسیه چیا از گریلاهای زن در سخنانی گفت؛ ادامه اعتصاب غذا و روزه مرگ در این مقطع بسیار ارزشمند است. آنهایی که در اعتصاب هستند نزدیکترین رفقا به رهبری می‌باشند. برای موفقیت در این مقطع مبارزه گسترده‌ی باید صورت گیرد. این مقاومت به فاشیسم پایان می‌دهد. دشمن در تلاش است که به مقاومت ضربه برساند، بویژه به مادرانی که در حمایت از فرزندانشان در زندانها به تحصن و گردهمایی روی آورده‌اند حمله می‌برد. مادران دیگر هم باید به با مادران زندانیان اعلام همبستگی کرده و به میدان بیایند. تنها با مقاومت می‌توان دشمن را درهم شکست. آنانی که امروز در قبال حمله به مادران سکوت کنند فردا در حمله به میهنشان هم سکوت پیشه خواهند کرد.

از مادران نیرو می‌گیریم

زردشت لیلاخ یکی دیگر از گریلاهای روژهلات ضمن محکوم نمودن حمله به مادران زندانیان گفت؛ با کسب روحیه از مقاومت زندانیان به پیروزی می‌رسیم. از جوانان روژهلات می‌خواهم که به صفوف نیروهای مبارزه آزادیخواهی شوند. در شرایطی که حصر بر رهبری افزایش می‌یابد مادران کرد هم هدف حمله قرار می‌گیرند. پاسخ لازم همبستگی با مادران زندانیان سیاسی کردستان است.

 

انتقام می‌گیریم

ماسیرو بوتان یکی دیگر از گریلاهای کردستان با خاطرنشان کردن جایگاه مادران زندانیان سیاسی گفت:"حملات به مادران بدون پاسخ نخواهند بود، انتقام سختی از فاشیسم گرفته می‌شود. آنهایی که حمله به مادران را نمی‌پذیرند باید بپا خیزند. مادران ما مایه شأن و بالندگی ما هستند. آنان خواهان صلح و زندگی آزاد برای فرزندانشان هستند. خلق کرد در هر چهاربخش کردستان باید این واقعیت را درک کرده و از آن صیانت به عمل آورند."