ی.ر.ک: رژیم اشغالگر ایران با پخش اخبار دروغین حقایق را کتمان می‌کند

ی.ر.ک در بیانیه‌ای ادعاهای رسانه‌های جنگ روانی رژیم ایران در مورد درگیری نظامی روز ٢٩ تیر در منطقه هورامان تخت را بی‌اساس و دور از واقعیت خوانده است

   مرکز خبررسانی یگانهای مدافع روژهلات کردستان- ی.ر.ک در رابطه با درگیری گریلاهایش با عناصر رژیم اشغالگر ایران بیانیه‌ای منتشر کرده است.

در بیانیه ی.ر.ک آمده است:
   "غروب روز ۲۰م ژوئیه/ ٢٩ تیرماه ١٣٩٨در منطقه‌ی هورامان تخت میان یگانهای روژهلات کردستان ی.ر.ک و گروهی از نیروهای مسلح و مزدوران رژیم اشغالگر ایران درگیری رخ داد. تعدادی از رفقایمان در هنگام انجام وظایف خود متوجه کمین نیروهای دشمن شده و با این مزدوران درگیر می‌شوند. در این درگیری به نیروهای ما هیچ خسارتی وارد نشد و به سلامت به مکانهای خود بازگشتند. اما نیروهای دشمن دچار تلفات شده ولی از تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها اطلاع دقیقی در دست نیست.

   به همین دلیل رژیم اشغالگر ایران با نشر اخبار دروغ  و انجام جنگ ویژه حقایق را کتمان کرده و تمامی اخبار منتشر شده از رسانه‌های جنگ ویژه‌ی ایران و رسانه‌های سایه بی‌اساس و دور از واقعیت می‌باشند.

   در ادامه‌ی اشغالگری و حملات مشترک اشغالگران کردستان، روز دوشنبه ۲۲ ژوئیه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و همچنین صبح روز سه شنبه از ساعت ۴:٣٠ تا ۸:۳۰ پهپادهای جاسوسی رژیم ترکیه در آسمان آسوس مشغول به گشت‌زنی بودند."