ه.پ.گ؛ دستکم هفت ارتشی ترکیه کشته شدند

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق اعلام کرده است که دهها نظامی رژیم غاصب ترکیه در عملیات گریلایی در مناطق جولمرگ و قارص از پای درآمده‌اند

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق اعلام کرده است که دهها نظامی رژیم غاصب ترکیه در عملیات گریلایی در مناطق جولمرگ و قارص از پای درآمده‌اند

 

بنابر گزارش مذکور در گوَر پنج ارتشی و در بخش الک از توابع شرنخ هم دست‌کم دو نظامی دیگر به هلاکت رسیده‌اند.

"گریلاهای ه.پ.گ در چهارچوب کارزار انقلابی شهید پیروز و شهدی آگری ساعت ١٨:۴۵ روز ٣ سپتامبر/ ١٢ شهریور علیه پایگاه اترش در دره خز واقح در بخش گوَر حومه جولمرگ عملیاتی را به انجام رسانده‌اند که در آن ۵ نظامی ترکیه از پای درآمده‌اند.

 

گریلاهای کردستان ٢٨ آگوست/ ۶ شهریور هم در حمله به نظامیان ترکیه در عرصه دره لفنه حومه جولمرگ ضربات سهمگینی را بر آنان وارد کرده‌اند. ه.پ.گ از تعداد کشته وزخمی‌های دشمن در این عملیات اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

 

گریلاهای کردستان در ساعت ١٧ دوشنبه (سوم سپتامبر/ ١٢ شهریور) در دره برانا واقع در عرصه کاتو ماریونس بخش الکه از وتابع شرنخ مواضع دشمن را درهم کوبیده و دو ارتشی ترکیه را به هلاکت رسانده‌اند. یک نظامی دیگر در این درگیری زخمی شده است.

 

ه.پ.گ همچنین از تحرکات ارتش ترکیه در بخش قاقزمان حومه قارص و درگیری نیروهای گریلا در این عرصه با اشغالگران خبر داده و میگوید که اخبار رسانه‌های ترکیه مبنی بر تلفات گریلا کذب محض بوده و گریلاهای آنان به سلامتی به محل انجام وظایف خود بازگشته‌اند.

 

حملات هوایی به جنوب کردستان

ارتش غاصب ترکیه از ساعت ٢١ دوشنبه شب (٣ سپتامبر) عرصه‌های دره قیامت در روستای زاویته و روستای چمربوتکه بخش چمانکه حومه دهوک را هدف بمباران قرار داده  و مزارع، جنگل‌ها و مراتع منطقه را به آتش کشیده است. آتش‌سوزی در این منطقه همچنان ادامه دارد."