ی.پ.گ: نظامیان و تبهکاران ترکیه با راکت‌های شیمیایی خود کشته شدند

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی ی.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای کتبی اعلام کرد که ارتش ترکیه و تبهکارانش توان مقاومت در برابر ما را ندارند و ادعاهای مربوط به استفاده ما از سلاح‌های شیمیایی، دروغی بیش نیست

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی ی.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای کتبی اعلام کرد که ارتش ترکیه و تبهکارانش توان مقاومت در برابر ما را ندارند و ادعاهای مربوط به استفاده ما از سلاح‌های شیمیایی، دروغی بیش نیست.

 

متن بیانیه ی.پ.گ بدین گونه می باشد:

 

"دولت غاصب ترکیه و تبهکارانش برای پرده‌ پوش کردن شکست خود در شمال کانتون عفرین اعلام می کند که گویا ما از سلاح‌های شیمیایی استفاده کرده‌ایم.

 

درعملیات روستای شیخ‌ورز ارتش ترکیه و تبهکارانش ضربات سنگینی را متحمل شده و خود آن‌ها در برابر ما از این سلاح‌ها استفاده کردند. نیروهای ما بعد از مشاهده تاثیرات این سلاح، بلافاصله به ارتفاعات روستای مزکور عقب‌نشینی کرده و نظامیان ارتش ترکیه به همراه تبهکارانش در داخل این گازها ماندند.

 

ما همچون ی.پ.گ اعلام می داریم که برای دفاع از خاک و میهن خود تنها در چارچوب دفاع مشروع عمل خواهیم کرد و استفاده از این نوع تسلیحات در هرجایی و از طرف هر نیرویی را شدیدا محکوم می کنیم.

 

بار دیگر خاطر نشان می کنیم که ارتش ترکیه و تبهکارانش توان جنگ و درگیری با نیروهای ما را ندارند و تلاش می کنند که با چنین دروغ‌هایی شکست های خود را اینگونه پرده پوشی کنند".