یاد قربانیان فاجعه آتش‌سوزی اتوبوس در سنه گرامی داشته شد

امروز ۲۳ تیرماه ۹۷ جمعی از فعالان مدنی و کاگری شهر سنه طی اقدامی ارزشمند، در محل وقوع تصادف تانکر حامل نفت با اتوبوس مسافربری حضور یافتند و به عنوان یادبود برای قربانیان این حادثه‌ چند شاخه گل بر جای گذاشته و یاد آنها را گرامی داشتند

امروز ۲۳ تیرماه ۹۷ جمعی از فعالان مدنی و کاگری شهر سنه طی اقدامی ارزشمند، در محل وقوع تصادف تانکر حامل نفت با اتوبوس مسافربری حضور یافتند و به عنوان یادبود برای قربانیان این حادثه‌ چند شاخه گل بر جای گذاشته و یاد آنها را گرامی داشتند.

 

شب پنج‌شنبه ۲۱ تیرماه ۹۷ در ساعت ۰۰:۰۰ یک کامیون حامل نفت با یک اتوبوس مسافربری که راهی تهران بود، در ترمینال ورودی شهر سنه برخورد کرده و با انفجار نفت داخل کامیون و آتش گرفتن اتوبوس و چند خودروی سواری اطراف آنها، نزدیک به ۲۷ نفر در آتش سوخته و جان خود را از دست دادند.

 

لازم به ذکر است که در جاده‌های اصلی شهر سنه عبور و مرور کامیون‌هایی که عمدتا بار آنها قاچاق بوده و زیر نظر سپاه‌پاسداران انجام می‌گیرد، به وفور دیده می‌شود. سالانه ده‌ها نفر در اثر تصادف با این کامیون‌ها جان خود را از دست می‌دهند که همین موضوع باعث نارضایتی مردم منطقه شده و پس از وقوع حادثه‌ی آتش‌سوزی اخیر اعتراض آنها را در پی داشت که اعتراض برحق مردم با برخورد خشونت‌آمیز نیروهای سرکوبگر رژیم مواجه گشت.