خبر فوری: یورش به استرک تی‌وی و مدیا هابر: پلیس ساختمان را غارت کرد

یگانهای مدافع خلق اسامی ٧ شهید مبارزه در رقا را منتشر کرد

نبردهای سنگین میان مبارزان ق.س.د با تبهکاران داعش در شهر رقا در جریان است. گزارشها از به هلاکت رسیدن ۴۶ تبهکار در درگیری‌های شب گذشته حکایت دارد. از سوی دیگر مرکز اطلاع‌رسانی یگانهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه‌ای اسامی ٧ مبارز خود را که در درگیریهای روزهای

نبردهای سنگین میان مبارزان ق.س.د با تبهکاران داعش در شهر رقا در جریان است. گزارشها از به هلاکت رسیدن ۴۶ تبهکار در درگیری‌های شب گذشته حکایت دارد. از سوی دیگر مرکز اطلاع‌رسانی یگانهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه‌ای اسامی ٧ مبارز خود را که در درگیریهای روزهای ٧ الی ١٣ آگوست (١۶ تا ٢٢ مرداد) به شهادت رسیده‌اند منتشر نمود.

 

در اطلاعیه ی.پ.گ آمده است؛"حلقه محاصره تبهکاران داعش روزانه تنگ‌تر می‌شود. تبهکاران داعش کورکورانه به استقبال مرگ رفته و با خودروهای مین‌گذاری شده به مبارزان حمله‌ور می‌شوند.

 

با این‌همه مبارزان ضربات مرگباری را بر پیکر داعش در شهر رقا وارد می‌کنند و دستاوردهای تازه‌ای را کسب می‌کنند."

 

ی.پ.گ در ادامه اطلاعیه ضمن اعلام اسامی ٧ شهید مبارزه رقا، با آرمانهای آنان تجدید پیمان نموده و مراتب تسلیت خود را به خانواده و خلق میهن‌دوست اعلام کرده است.

اسامی شهدا به این شرح است:

جان‌نور کایا با کد "سارا نودا"،  ریاض خلیل با کد "آیاز قامشلو"، محمد احمد خلف با کد "دژوار تنوره"، رودی حسو با کد "لوند آرارات"، اسحاق تکنال با کد "مظلوم چکدار"، سامر محمد الحسین با کد "شوان قامشلو" و ابراهیم احمد علوش با کد "تیرِژ قامشلو".