اقدام نمایشی سپاه برای احداث مسکن در مناطق سیل‌زده

سپاه برای آنکه به بخشی اعتبار دو میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی دست یازد فورا به طور نمایشی کلنگ احداث مسکن در مناطق سیل‌زده را بر زمین زد

  روز پنج‌شنبه ۲ خرداد تنها یک روز پس از سخنان روحانی در دفاع از بخش خصوصی، سپاه به صورت نمایشی کلنگ احداث مسکن در مناطق سیل‌زده را بر زمین زد

  پس از آنکه به دستور خامنه‌ای دو میلیارد دلار از صندوق توسعه‌ی ملی به احداث مسکن در مناطق سیل زده اختصاص یافت، سپاه برای آنکه به بخشی از این پول برسد، فورا به طور نمایشی کلنگ احداث مسکن در مناطق سیل‌زده را بر زمین زد.

  امروز سردار غلام حسین غیب پور رئیس سازمان بسیج طی یک ویدیو کنفرانس با فرماندهان سپاه آغاز احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده را اعلام کرد. قرار است ابتدا در استان گلستان ۷۰۰ واحد مسکونی ساخته شود.

  این حرکت نمایشی سپاه اولین قدم جهت تخصیص بخشی از دو میلیارد دلار اختصاص داده شده برای بازسازی مناطق سیل زده به سپاه و شرکتهای وابسته به آن است.

  حسن روحانی رئیس جمهوری ایران دیروز در دیدار با برخی از فعالین اقتصادی وعده داده بود که واگذاری‌ها به بخش خصوصی همچنان در اولویت دولت قرار دارد و نباید بخش دولتی رقیب بخش خصوصی شود.

  وی همچنین گفت، رهبر ایران با خروج نظامیان از اقتصاد موافق است.

  اما اکنون تنها با گذشت یک روز از سخنان روحانی، سپاه وارد پروژه‌ی عظیم احداث مسکن در مناطق سیل زده با بودجه‌ای دو میلیارد دلاری شده است تا از قافله جا نماند.