جوان ٢۶ ساله چالوسی در بازداشتگاه جانباخت/ رژیم با هدف جو رعب بازداشتی‌ها را می‌کُشد

علی پولادی جوان اهل چالوس جمعه شب توسط ماموران نیروی انتظامی این شهر بازداشت و به بازداشتگاه اداره آگاهی منتقل شد. صبح شنبه به خانواده این بازداشت شده اعلام شده که برای تحویل گرفتن پیکر “علی پولادی” مراجعه کنند. گزارشهایی دال بر درگیری بین اقوام ...

علی پولادی جوان اهل چالوس جمعه شب توسط ماموران نیروی انتظامی این شهر بازداشت و به بازداشتگاه اداره آگاهی منتقل شد. صبح شنبه به خانواده این بازداشت شده اعلام شده که برای تحویل گرفتن پیکر “علی پولادی” مراجعه کنند. گزارشهایی دال بر درگیری بین اقوام علی پولادی و ماموران اداره آگاهی مخابره شده است.

 

به نقل از هرانا “علی پولادی” اهل روستای گویتر از توابع بخش مرزن آباد شهرستان چالوس به ظن “تیراندازی” توسط ماموران نیروی انتظامی بازداشت شده و پس از بازداشت به اداره آگاهی نیروی انتظامی شهرستان چالوس منتقل گردیده است.

 

صبح شنبه ۲۳ دی به خانواده پولادی اطلاع داده شد این جوان ۲۶ ساله در محل بازداشتگاه فوت کرده و لازم است خانواده برای تحویل گرفتن پیکر اقدام کنند.

 

به گفته برادر علی پولادی “علی بیماری خاصی نداشت و در زمان دستگیری نیز در سلامت کامل به سر می برد.”

 

پس از انتشار خبر فوت این جوان در بازداشتگاه اداره آگاهی، بعضی از اهالی روستا از جمله اقوام علی پولادی به اداره آگاهی شهر چالوس مراجعه کردند. آنها باور داشتند که این جوان تحت بدرفتاری یا احتمالا شکنجه جان باخته است.

 

توهین یکی از درجه‌داران به نام "سروان روزشاد" به خانواده داغدا موجب درگیری فیزیکی بین اقوام و درجه‌دار شده است. مسئولان تاکنون هیچ توضیح مشخصی در مورد دلیل فوت در بازداشتگاه ارائه نکرده‌اند.

 

ساعاتی قبل هم گزارشی دال بر کشتن سارو قهرمانی در بازداشتگاه اطلاعات سنه منتشر شد.

 

این هفتمین فردی است که در حین بازداشت کشته شده است. پیش از این خبر کشته شدن سینا قنبری (٢٣ ساله) در زندان اوین، محمد حیدری (٢٢ ساله) در زندان اراک، محسن عادلی (٢۶ ساله) در زندان دزفول، سارو قهرمانی (٢۴ ساله) در زندان سنه و دو زندانی دیگر که نام‌های آنها اعلام نشده [طبق گفته‌های نسرین ستوده در جریان بازجویی فوت کرده‌اند] منتشر شده است.