رسانه‌های وابسته به پ.د.ک به انتشار اخبار کذب پرداخته‌اند

حزب دمکرات کردستان پ.د.ک تنها به همکاری در اقدامات اشغالگرانه‌ی دولت ترکیه در جنوب کردستان بسنده نکرده و اکنون رسانه‌های وابسته به این حزب به انتشار اخبار کذب علیه جنبش آزادی خواهی پرداخته‌اند.

  با توجه به اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی وابسته به حزب دمکرات کردستان پ.د.ک، این رسانه‌ها به گونه‌ای آشکارا به دفاع از ترکیه پرداخته‌اند، همچنین سازمان استخباراتی این حزب "پاراستن " به شکلی ویژه به همکاری با استخبارات  ترکیه "میت" علیه حزب کارگران کردستان پ.ک.ک و جریان‌های علیه اشغالگری پرداخته‌ است.

  دست داشتن پاراستن و میت در شهادت دیار غریب

  با توجه به اطلاعاتی که بر سایت lekolin.org منتشر شده است، پ.د.ک از راه تشکیلات استخبارات پاراستن با سازمان میت همکاری کرده و در شهادت دیار غریب دست داشته‌اند.

  پ.د.ک از نظامیان اشغالگر ترکیه محافظت می‌کند

  پ.د.ک نیروهای پیشمرگ وابسته به خود را برای محافظت از نظامیان ترکیه موظف کرده است. همچنین در اطراف پایگاه‌های ترکیه به حفر خندق پرداخته‌ است. این اعمال پ.د.ک با هدف محافظت از نظامیان اشغالگر ترکیه از در برابر نیروهای گریلا است.

  رسانه‌های وابسته به پ.د.ک به انتشار اخبار کذب پرداخته‌اند

  حزب دمکرات کردستان به این اعمال بسنده نکرده و اکنون از راه رسانه‌های وابسته آن به انتشار اخبار و اطلاعات کذب علیه پ.ک.ک و جریان‌هایی که علیه اشغالگری مبارزه می‌کنند پرداخته است. با این اقدامات به عنوان خدمتگزار اشغالگران خواهان تیره نمودن جنبش آزادی خواهی و انقلاب کردستان در اذهان عمومیست.

  از راه رسانه‌های خویش خواهان مشروع نمودن اشغالگری هستند

  پ.د.ک از راه رسانه‌های وابسته به خود سعی دارد حملات اشغالگرانه‌ی ترکیه در جنوب کردستان را روا و مشروع نماید. لازم به ذکر است، در زمان رفراندوم جنوب کردستان رجب طیب اردوغان به شکلی آشکارا به مخالفت با آن پرداخته و بیشترین عکس‌العمل را نشان داد. اما می‌بینیم با وجود موضع ترکیه در زمان رفراندوم، پ.د.ک به خدمتگذاری برای آن‌ها مبدل شده است.