تعداد کشته‌شدگان اعتراضات روژهلات و ایران به ٢٢ نفر رسید/ گسترش اعتراضات به شهرهای دیگر ایران و روژهلات

به نقل از تلویزیون ایران در اعتراضات دوشنبه شب در روژهلات کردستان و ایران ٩ نفر دیگر کشته شده‌اند.

به نقل از تلویزیون ایران در اعتراضات دوشنبه شب در روژهلات کردستان و ایران ٩ نفر دیگر کشته شده‌اند.

 

در درگیری مابین نیروهای سرکوبگر رژیم جمهوری اسلامی با معترضان در شهر نجف‌آباد اصفهان یک مأمور کشته و سه تن زخمی شدە‌اند. در همین رابطه در شهر نجف‌آباد یک پاسدار از سوی یک زن با تفنگ ساچمه‌ای کشته شده و یک تن دیگر زخمی شده است.

 

در درگیری مسلحانه در قهدریجان استان اصفهان هم تعدادی از مردم خشمگین کشته و زخمی شده‌اند. اعلام شد که شهروندان خشمگین پس از آغاز درگیری به پاسگاه پلیس حمله‌ور شده و آنرا تصرف نموده و آنرا به آتش کشیدند.

 

در کرماشان هم درگیری میان معترضانی که درصدد تصرف پاسگاه پلیس بودند و نیروهای انتظامی روی داده است. خشم شهروندان کرماشان پس از آن شدت گرفت که نیروهای ضد شورش به سوی معترضین حمله‌ور شدند.

 

شهروندان سنه دوشادوش هم‌میهنان کرماشانی روز گذشته به خیابان آمده و در تجمع اعتراضی با نیروهای نظامی رژیم درگیر شدند. گزارشهای تأیید نشده‌ای از کشته شدن دست‌کم ٢ تا ۴ نفر در اعتراضات سنه منتشر شده است. اعلام شد که در درگیری خلق خشمگین در خیابان ششم بهمن و چهارراه ژاندارمری در شهر سنه با نیروهای نظامی ٧۵ نفر زخمی شده‌اند. فرمانداری سنه کشتە شدن ٢ الی ۴ نفر را تكذیب کرده است.

 

معترضان تهرانی در میدان انقلاب، خیابان آزادی و چهار راه ولی‌عصر گردهم آمدند و شعارهای علیه علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی سردادند. در میدان فلسطین تهران هم شهروندان گردهم آمده و شعارهایی علیه رهبر جمهوری اسلامی سرداده‌اند.