ساری‌کایا: مقاومت ادامه دارد و  موضوع اساسی پیام اوجالان است

  مصطفی ساری‌کایا فعال اعتصاب غذا در استراسبورگ اعلام کرد، به مقاومت ادامه می‌دهند و پیام عبدالله اوجالان رهبر خلق کرد را برای خود اساس قرار می‌دهند

  از ۱۷ دسامبر ۲۰۱۹ /۲۶ آذر ١٣٩٧، ۱۴ فعال با هدف پایان دادن به حصر رهبر خلق کرد در شهر استراسبورگ فرانسه دست به اعتصاب غذا زده بودند و اعتصاب آنها تاکنون ادامه دارد.

 

" مقاومت سرنوشت خلق کرد را مشخص می‌کند"

  مصطفی ساری‌کایا فعال اعتصاب غذا در استراسبورگ اعلام کرد، مقاومت آنها در ۱۶۰مین روز ادامه دارد و بزرگترین مقاومت هم در امرالی توسط اوجالان در جریان است.

  این فعال کردستانی یادآور شد، پس از دیدار با اوجالان همه‌ی دنیا منتظر پیام اوجالان هستند و آنها هم از نزدیک به این پروسه و مرحله نظارت می‌کنند.

  ساری‌کایا همچنین خاطرنشان کرد، مقاومت سرنوشت خلق کرد را مشخص خواهد کرد و هدف مقاومتگران پایان دادن به حصر است. پس از دیدار وکلا با اوجالان، اکنون وکلا پیام اوجالان را به مقاومتگران می‌رسانند.

  ساری‌کایا همچنین گفت، مقاومت ادامه دارد و به هدف خود خواهد رسید. پیام اوجالان نیز برای آنها پیامی اساسی است و آنها بر اساس این پیام واکنش نشان خواهند داد.

 مصطفی ساری‌کایا در ادامه گفت،"این مقاومت درخواستی آشکار و واضح دارد. برای دومین بار با رهبر آپو دیدار انجام شد. ما می‌خواهیم اطلاعاتی در مورد این دیدار و مضمون آن بدست آوریم، چون نکته‌ی اساسی برای ما پیام اوجالان است".

  ساری‌کایا از همه دعوت کرد تا منتظر بیانیه و کنفرانس مطبوعاتی وکلای اوجالان باشند.