عملیات انتقامی مبارزان زن یگان‌های مدافع غیرنظامیان در ۵ شهر کوردستان و ترکیه

یگان انتقامی شهید آرژین آمد در ۵ شهر کوردستان و ترکیه عملیاتی را علیه مراکز و بنگاه‌های اقتصادی رژیم فاشیست ترک به انجام رساند. در اطلاعیه این مرکز آمده است:"امروز هر کورد موظف است علیه دولت اشغالگر ترک به جنگ ملحق شود."

یگان انتقامی شهید آرژین آمد مبارزان زن یگان‌های مدافع غیرنظامیان (ی.پ.س/ژن) اعلام کرده است که در چارچوب «کارزار انتقام از استعمارگران و نوکران» و همچنین در پاسخ به حملات دولت متجاوز ترک به منطقه هفتانین سلسله عملیات‌های را به انجام رسانده‌اند. در اطلاعیه آمده است که مبارزان زن در شهرهای استانبول، ازمیر، ساکاریا، چروم و مرعش با عملیات‌های انتقامی پیام مقاومت را سر داده‌اند.

ی.پ.س/ژن در اطلاعیه خود می‌گوید که مبارزان آنان روز ٢١ ژوئن یک کارخانه تولیدی متعلق به حزب آ.ک.پ را در بخش دولکادیراُغلو در مرعش (باکور کوردستان) عملیاتی انفجاری را به انجام رسانده‌اند. این کارخانه به تمامی منهدم شده است.

همچنین عصر همین روز مبارزان علیه دو انبار کارخانه مذکور عملیات مشابهی به انجام رسانده و هر دو انبار را به تلی از خاکستر مبدل کرده‌اند.

در همین روز مبارزان یک انبار متعلق به فاشیست‌ها را در منطقه اودمیش شهر ازمیر به آتش کشیدند. انبار مذکور به تمامی در آتش سوخت.

روز ٢٠ ژوئن مبارزان در محله اولوکاواک شهر چوروم علیه خودرو یک فرد فاشیست عملیاتی را به انجام رسانده و خودرو به تمامی در آتش سوخت.

روز ١٩ ژوئن نیز در منطقه زیتون‌بورنو استانبول دو کارگاه متعلق به رژیم عملیاتی انفجاری به انجام رسید و هر دو به تلی از خاکستر مبدل شدند.

روز ١٧ ژوئن در بخش کاراسو در ساکاریا یک کارگاه متعلق به فاشیست‌ها منهدم شد.

روز ١۶ ژوئن نیز مبارزان سه خودرو متعلق به اعضای آ.ک.پ و م.ه.پ را در بخش‌های آکسرای و اوک‌میدان و گازی استانبول به آتش کشیدند.

در همین روز دو خودرو متعلق به فاشیست‌ها در تالارباشی استانبول طعمه حریق شد.  همچنین در این روز مبارزان یک ساختمان ٧ طبقه متعلق به افراد فاشیست ترک را در بخش بیلیکدوز استانبول به آتش کشیدند.

روز ١٣ ژوئن دو ساختمان متعلق به فاشیست‌ها در بخش سلطان‌بیلی استانبول هدف حمله مبارزان قرار گرفت.

در ٩ ژوئن مبارزان یک کارگاه بازیابی متعلق به اعضای رژیم فاشیست ترکیه را در بخش خندق شهر ساکاریا منفجر کردند.

تا فاشیسم هست مقاومت هم هست

یگان انتقامی شهدی آرژین آمَد در بیانیه‌ی خود تأکید کرده است که تا زمانی که رژیم فاشیست ترک به حملات خود علیه کوردها در شهرها و کوهستان‌های کوردستان و ترکیه ادامه دهد عملیات انتقامی و مقاومت مبارزان ادامه خواهد یافت.