عملیات پیروزمندانه خشم زیتون در عفرین؛ ٢۵ کشته، ٣۶ زخمی

​​​​​​​اتاق عملیات خشم زیتون در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که در نتیجه حملات امروز به عفرین ٢۵ اشغالگر عفرین به هلاکت رسیده‌اند و ٣۶ تن دیگر زخمی شده‌اند

مرکز عملیات خشم زیتون در شبکه‌ اجتماعی خود اطلاعیه‌ای را در مورد عملیات امروز در عفرین اشغالی منتشر کرد. طبق اطلاعیه مبارزان مراسم نظامی اشغالگران عفرین را هدف حمله قرار داده‌اند.

 

در اطلاعیه آمده است:"نیروهایمان به عملیات خود علیه اشغالگران رژیم ترک و تبهکاران آن در عفرین و مناطق دیگر شمال سوریه ادامه خواهند داد."همچنین آمده است، بمباران‌های زنان و کودکان عفرین از سوی دولت ترکیه را نمی‌توان فراموش کرد. عملیات پیاپی علیه اشغالگران تا بازگشت ساکنان عفرین به سرزمین خود ادامه خواهد یافت.

 

در اطلاعیه آمده است:"نیروهای ما روز ٢١ فوریه/ ٢ بهمن در نزدیکی بیمارستان درسیم واقع در مرکز شهر عفرین خودرو بمب‌گذاری شده‌ای را در میان مزدوران رژیم ترک منفجر کردند. در این عملیات ٢۵ اشغالگر تحت فرمان دولت ترک کشته شده‌اند و ٣۶ مزدور دیگر از جمله ۴ عنصر جاسوس رژیم ترک زخمی گردیدند."

 

اتاق عملیات خشم زیتون در پایان اطلاعیه تأکید کرده است که عملیات سهمگین‌تری را علیه ارتش ترک و مزدورانش در عفرین و مناطق دیگر اشغالی شمال سوریه به انجام می‌رساند.