نیروهای گریلا اشغالگران را هدف قرار دادند

نیروهای گریلای ه.پ.گ و یژاستار در مناطق مختلفی علیه ارتش اشغالگر ترکیه عملیات‌هایی را به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات‌ها حداقل ۷ ارتشی کشته شدند.

  مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ درباره‌ی آخرین عملیات‌های نیروهای گریلا اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

  متن اطلاعیه‌ی ه.پ.گ به شرح زیر است:

  " روز ۳۰ ژوئن/ ۹ تیر یگان‌های مخفی ارتش اشغالگر ترکیه در حومه روستای درشکه در دهه واقع در سیرت اقدام به کمین گذاری کردند. نیروهایمان مدتی این یگان را تحت نظارت قرار داده و در ساعت ۳:۴۵ روز ۳ ژوئیه / ۱۲ تیر در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا این یگان را هدف قرار دادند. در نتیجه‌ی این عملیات ۳ ارتشی کشته و تعدادی نیز زخمی شدند. پس از این عملیات ارتش اشغالگر ترکیه با کمک بالگردهای نظامی کشته و زخمی‌های خود را منتقل کرد. یگان عملیاتیمان بدون هیچ آسیبی به نقطه‌ی خویش بازگشتند.

  در خاکورک ۲ ارتشی کشته شدند

  نیروهایمان در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر  و شهید رونیا علیه ارتش اشغالگر ترکیه عملیات‌هایی را به انجام رساندند.

  در ساعت ۲۲:۲۰ روز ۷ ژوئیه / ۱۶ تیر نیروهایمان در تپه شهید درویش واقع در خاکورک از دو طرف نظامیان ترکیه را هدف قرار دادند. در این عملیات ۲ ارتشی کشته شدند.

  در ساعت ۱۳:۳۰ روز ۹ ژوئیه / ۱۸ تیر نیروهای یژاستار در تپه شهید طوفان  در آواشین علیه ارتش اشغالگر ترکیه عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات ۲ ارتشی کشته، صفحات انرژی خورشیدی و دوربین‌های مداربسته در تپه منهدم شدند.

  در ساعت ۷ روز  ۱۰ ژوئیه / ۱۹ تیر نیروهای یژاستار علیه نظامیان در تپه شهید علی شیر در گور واقع در جولمیرگ عملیاتی را به انجام رساندند. اطلاعاتی درباره‌ی تعداد کشته و زخمی نیروهای دشمن بدست نیامد. پس از عملیات رتش اشغالگر ترکیه منطقه‌ی عملیات را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد. در نتیجه‌ی توپ باران‌ها در جنگل‌های منطقه آتش سوزی رویداد.

  عملیات نظامی ارتش ترکیه در گَوَر ادامه دارد

  در ساعت ۲ روز ۱۱ ژوئیه / ۲۰ تیر بالگردهای نظامی ارتش اشغالگر ترکیه مناطق شهید دیرن، شهید آفات، ساته و تپه چپر در گور واقع در جولمیرگ را هدف حملات راکتی قرار داده و سپس عملیاتی نظامی را آغاز کردند. عملیات نظامی تاکنون ادامه دارد.

  در نتیجه‌ حملات توپخانه‌ای ایران یک غیرنظامی کشته شد

  در ساعت ۱۲ روز ۱۰ ژوئیه / ۱۹ تیر ارتش ایران با سلاح‌های سنگین مناطق بربزنا، گوشین و اورنه در برادوست در جنوب کردستان را هدف قرار داد. در نتیجه‌ی این حملات یک غیرنظامی کشته و دو تن دیگر زخمی شدند. همچنین اراضی منطقه آتش گرفت."