خبر فوری: استرک تی‌وی و مدیا هابر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: این حمله غیرقانونی و توطئه است، نمی‌توانند ما را ساکت کنند

هشت درویش گنابادی به ٣۴ سال زندان محکوم شدند

بازداشت‌، حکم‌های غیرقانونی، حبس، شکنجه و تبعیض از سوی نهادهای سرکوبگر رژیم جمهوری اسلامی علیه دراویش گنابادی همچنان ادامه دارد

بازداشت‌، حکم‌های غیرقانونی، حبس، شکنجه و تبعیض از سوی نهادهای سرکوب رژیم جمهوری اسلامی علیه دراویش گنابادی همچنان ادامه دارد

 

به نقل از وبسایت مجذوبان نور ارگان رسمی دراویش گنابادی احکام هشت نفر از بازداشت‌شده‌های حوادث گلستان هفتم از سوی شعبه ١۶ و ٢۶ دادگاه انقلاب اعلام شد. طبق احکام صادره این دراویش در مجموع به ٣۴ سال حبس، ٢٩۶ ضربه شلاق و شش سال محرومیت از عضویت در فعالیت‌های گروهی و رسانه‌ای و همچنین شش سال ممنوع‌الخروجی ممنوع شده‌اند.

 

هر کدام از امین سلیمانی، رضا نعمت‌اللهی و حسام معینی به هفت سال حبس، ٧۴ ضربه شلاق، دو سال ممنوعیت از عضویت در گروهها و فضای مجازی و مطبوعات و دو سال ممنوعیت از خروج از ایران محکوم شده‌اند.

 

اکبر داداشی یکی دیگر از دراویش به شش سال حبس و٧۴ ضربه شلاق؛ موسی فضلی‌پور، حسین جشن، امید مهدوی هم به دو سال حبس، کیان نژادحسنی هم به یک سال حبس محکوم شده‌اند.

از سوی دیگر مصطفی دانشجو وکیل دادگستری و از فعالان حقوق دراویش گنابادی روز شب گذشته در منزل مادری خود در تهران بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. اعلام شد که نیروهای رژیم نیمه شب با شکستن در و کشیدن اسلحه به منزل مادری دانشجو حمله کرده‌اند.

 

بنابر خبر کانال مجذوبان نور مصطفی دانشجو دست به اعتصاب غذای خشک زده است.