ی.ر.ک مشخصات یک گریلای جانباخته در مریوان را اعلام کرد

مرکز خبررسانی یگانهای مدافع روژهلات کردستان در بیانیه‌ای کتبی ضمن اعلام مشخصات یک گریلای شهید در مریوان با آرمانهای جانباختگان راه آزادی تجدید میثاق کرده است

در بیانیه مرکز خبررسانی یگانهای مدافع روژهلات کردستان آمده است:
"دولت فاشیست ایران چندی است با بکارگیری مزدوران و کنتراهایش درصدد ضربه زدن به نیروهایمان در توطئه و کمین‌گذاری است. با اینکه نیروهای ما از هرگونه برخورد حذر می‌نمایند اما در این مقطع درگیریهای فراوانی روی دادند.
روز پنجم آگوست ٢٠١٩/ ١۴ مرداد یکی از یگانهای ما حین انجام وظایف انقلابی در کمین عناصر دشمن قرار گرفته و مابین نیروهای ما و نظامیان دشمن درگیری به وقوع پیوست. رفقای ما در این نبرد به دشمن پاسخ داده و عقب‌نشینی کردند. رفیق لشکر دلبرین در نتیجه درگیری تا آخرین گلوله با قهرمانی مقاومت کرد و شهادت رسید.
رفیق لشکر در عنفوان جوانی به صفوف نیروهای گریلا ملحق شد و پس از مدتی کوتاه به گریلایی پیشاهنگ بدل گشت. با مشارکت، فداکاری، جدیت و روحیه خویش به گریلای پیشرو این مرحله دست یافت. عزم و اراده رفیق لشکر دلبرین در مقطعی که دشمن در تلاش ضربه زدن به ارزشها و دستاورهای خلق کرد می‌باشد الگویی از مقاومت است. نیک می‌دانیم که خلق میهن‌دوستمان از شهیدان خویش صیانت به عمل آورده و جوانان ما در روژهلات کردستان به منظور انتقام خون شهیدان قهرمانمان راه شهدا را ادامه خواهند داد. مراتب همدردی خویش را با خانواده شهید لشکر دلبرین و تمام خلق میهن‌دوست اعلام می‌داریم و پیمان می‌بندیم با ارتقای مبارزه انتقام خون شهیدانمان را خواهیم گرفت.
مشخصات رفیق شهید به این شرح است:
   نام: پیمان جعفری
   کد سازمانی: لشکر دلبرین
   نام مادر- پدر: سهیلا- جلال   
   زمان و محل تولد: ١١.١.١٩٩٩ / سقز
   زمان و مکان شهادت:  ۵ آگوست ٢٠١٩/ مریوان."