خیزش مردم کازرون همچنان ادامه دارد

تصاویر ویدیویی تازه از این شهر از استقرار نیروهای مسلح بر فراز بام ساختمان‌های مرتفع و شلیک به سوی مردم حکایت دارد

شهر کازرون در چهارمین روز پیاپی شاهد درگیری مردم با نیروهای سرکوبگر رژیم است

 

نیروهای ضد شورش جمهوری اسلامی شهر کازرون را به پادگان نظامی مبدل کرده‌اند. تصاویر ویدیویی تازه از این شهر از استقرار نیروهای مسلح بر فراز بام ساختمان‌های مرتفع و شلیک به سوی مردم حکایت دارد.

 

سومین روز خیزش مردم کازرون روز گذشته ادامه یافت. در خشونت‌های پنجشنبه شب دست‌کم سه شهروند از سوی نیروهای سرکوبگر به قتل رسیده و ٨۴ نفر دیگر زخمی شده بودند. همزمان با درگیری‌ها دهها نفر از سوی نیروهای رژیم بازداشت شدند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از تداوم اعتراضات مردمی کازرون در سومین روز است. همچنین درگیری‌هایی مابین جوانان معترض و نیروهای دولتی دیده می‌شود.

در ویدیویی نیروهای مسلح رژیم دیده می‌شوند که در بر روی بام ساختمان دادگستری این شهر مستقر شده و بسوی مردم گلوله شلیک می‌کنند.

 

ناآرامی‌های کازرون پس از آن شدت گرفت که نماینده این شهر در مجلس ایران طرح تقسیم این شهرستان را به پیگیری و به اجرا گذاشت.

معترضین در اولین شب ساختمان دادگستری این شهر و تعدادی از خودروهای نیروی انتظامی را به آتش کشیدند و در روز جمعه هم بانک مرکزی این شهر را آتش زدند و شیشه‌های ساختمان‌های دولتی را شكستند. معترضین خواهان آزادی فوری تمام بازداشتی‌ها و توقف طرح تقسیم این شهرستان هستند.