به آتش کشیدن مرکز پلیس و ده‌ها خودرو فاشیست‌های ترک از سوی یگان‌های زنان مدافع غیرنظامیان

یگان انتقامی شهید دفریم بوتان در ی.پ.س-زن در ازمیر، مرسین و چوروم عملیات‌هایی انجام دادند و اعلام کردند، به دلیل حملات علیه زنان و کودکان کورد، عاملان را بازخواست می‌کنیم.

یگان انتقامی شهید دفریم بوتان در چهارچوب "عملیات انتقام از اشغالگران و جاسوسان" در ازمیر، مرسین و چوروم عملیاتهای موفقی انجام دادند.

مرکز پلیس را هدف قرار دادند

در اطلاعیه‌ ی.پ.س آمده است:

"اعضای یگانهای ما در ۱۴ ژوئیه راس ساعت ۲۱:۰۰ در کادیفکاله‌ی ازمیر یک مرکز پلیس را هدف قرار دادند. این عملیات با بمب آتش‌زا مخلوط با مواد جامد انجام شد. از تعداد کشته و زخمی‌های این عملیات اطلاعی بدست نیامده است. پس از این عملیات اطراف مرکز محاصره شد و آمبولانس برای انتقال کشته و زخمیها وارد مرکز شد. اعضای ما بدون هیچ آسیبی منطقه را ترک کردند.

یک کارگاه و خودرو‌های فاشیستها به آتش کشیده شد

در ۱٨ ژوئیه در اردملی مرسین علیه یک کارگاه متعلق به طرفداران رژیم فاشیستی آ.ک.پ و م.ه.پ عملیات انفجاری انجام شد و کارگاه منهدم شد.

در همین روز اعضای یگان ما یک بار دیگر عملیات انجام داده و اتوپارک منطقه‌ی صنعتی چوروم را آتش زدند. در این عملیات ده‌ها خودروی فاشیستها سوزانده شد."

ما حمله‌کنندگان به زنان و کودکان کورد را بازخواست خواهیم کرد

یگان انتقامی شهید دفریم بوتان در ی.پ.س-زن همچنین اعلام کردند؛"دولت ترک متجاوز و فاشیست حملاتشان به زنان و کودکان کورد را افزایش داده‌اند. در شرنخ، الیح و آگری به زنان تجاوز شده است. ما با عملیاتهایمان این تجاوزها را مورد بازخواست قرار می‌دهیم. ما سکوت نخواهیم کرد و از خود دفاع می‌کنیم. علیه دولت ترکیه و تبهکارانش در هر جایی به انجام عملیات می‌پردازیم".