آریز عبدالله: هر زمان  که به قندیل احتیاج داشته‌ایم، قندیل آماده بوده است

آریز عبدالله از اعضای رهبری اتحادیه میهنی کوردستان در رابطه با تنشهای اخیر در حساب رسانه‌یی اجتماعی خود در فیسبوک با اشاره به حزب کارگران کوردستان نوشت: در نبرد علیه داعش پ.ک.ک به کمک ما شتافته و نباید آن را از یاد ببریم.

آریز عبدالله عضو شورای رهبری اتحادیه میهنی کوردستان در این رابطه و با اشاره به حملات داعش به جنوب کوردستان اظهار داشت: بعد از آنکه داعش مخمور را به تصرف درآورد و هولیر در معرض تهدید قرار گرفت، حکومت اقلیم کوردستان نه تنها از حمایت دولت ترک بی‌بهره بود، برعکس همانگونه که بعدا نیز فاش شد، ترکیه خود به حمایت از این گروه تروریستی دست می‌زد. به همین دلیل متوجه قندیل شدیم.

آریز عبداله در بخش دیگری از یادداشت خود تاکید کرده است که پ.ک.ک بنابه درخواست آنان سریعا وارد کرکوک، هولیر و دشت موصل شده است. آریز در بخش دیگری در از سخنان خود گفت: آن زمان قندیل آماده شد که خاک کوردستان و حکومت اقلیم کوردستان را حفاظت کند. بعد از آن بود که نیروهای ائتلاف وارد منطقه شدند و با سپاس از آنها، نیازی به قندیل احساس نکردیم. من در این جا صرفا این مسئله را برای ممانعت از ناسپاسی به خلق یادآوری کنم‌.