اعتصاب کنندگان استراسبورگ: امسال به سال آزادی رهبر آپو مبدل خواهد شد

۱۵ تن از فعالین در استراسبورگ فرانسه که اعتصاب غذا کرده‌اند، به مناسبت آغاز سال نو میلادی پیامی منتشر کردند و خاطرنشان نمودند که سال ۲۰۱۹ به سال آزادی اوجالان و کردستان و نابودی فاشیسم مبدل خواهد شد

در این پیام آمده است، سال ۲۰۱٨ به سال گسترش مقاومت تبدیل شد و خلق کرد بر ضد قتل عام در هر چهاربخش کردستان مقاومت می‌کند. فعالین گفتند، خلق کرد ترس از تبهکارا داعش را از بین بردند و به امید خلق‌های خاورمیانه مبدل شدند.

 

"برای آنکه مانع نابودی خود شوند با تمام توان به کردها حمله‌ور شده‌اند"

در ادامه‌ی پیام فعالین آمده است:"با گسترش مبارزات آزادیخواهانه، نیروهای فاشیست و اشغالگر دست به توطئه و حمله زدند".

 

"بر ضد سیاست دو رویانه‌ی آمریکا و اروپا، کردها با نام انسانیت مقاومت و مبارزه کردند. همچنین چهره‌ی فاشیستی آ.ک.پ با اشغال عفرین آشکار شد".

 

فعالین آشکار کردند که توافق آ.ک.پ و م.ه.پ برای آن است که مانع نابودی خود شوند و با تمام نیروی خود به خلق کرد و دستاوردهایشان حمله کردند.

 

"سال نو را با نیرومندتر کردن مقاومت آغاز می‌کنیم"

در ادامه‌ی این پیام آمده است:"ما و خلق کرد با نیرومدنتر کردن مقاومت سال نو را آغاز می‌کنیم. در سال ۲۰۱۹ بر ضد توطئه و قتل عام و اشغال کردستان و خاورمیانه مقاومت عظیمی انجام خواهد شد و همه‌ی توطئه‌ها خنثی خواهد گشت. در سال نو مبارزات آزادی بر ضد اردوغان فاشیست پیروز خواهد شد.

 

همچنین تاکید شده است که سال نو به سال آزادی رهبر آپو تبدیل خواهد شد.

فعالین اعتصاب کننده اعلام کردند،"ما از همه‌ی اقشار خلق کرد می‌خواهیم با هشیاری حصر اوجالان را در هم بشکنند. فاشیسم را نابود کنند و کردستان را آزاد کنند. برای این اهداف باید مقاومت خود را گسترش دهیم. سال ۲۰۱۹ را به سال آزادی رهبر آپو و کردستان تبدیل می‌کنیم".