افشای ابعاد تازه‌ای از قتل‌عام معترضین توسط رژیم ایران؛ استفاده از تیربار در حمله به مردم

گزارش‌های تازه‌ حاکی از كشته شدن دست‌کم ١٠۴ معترض در شهریار و ١۶ معترض در رودهن تهران است. منابع خبری از انتقال اجساد دست‌کم ١۵۶ نفر از کشته‌شدگان به بهشت‌زهرا و ٨٠ تن دیگر به خبر داده‌اند.

سایت کلمه روز گذشته (٩ آذر- ٣٠ نوامبر) با استناد به منابع موثق از دستیابی به اطلاعاتی در رابطه با جریان سرکوب اعتراضات خبر داده و می‌گوید که تنها در شهریار دست‌کم ١٠۴ معترض توسط نیروهای امنیتی کشته شده‌اند.

این سایت در ادامه گزارش خود می‌گوید که براساس اطلاعات کسب شده از «منابع موثق» در مناطق و شهرهای مختلف شهرستان شهریار در استان تهران از جمله در خود شهر شهریار (۵ نفر)، بخش‌ کهنز (١٧ تا ٢٠ نفر)، فردوسیه و امیریه و وحیدیه (١٠ تا ١٣ نفر)، ملارد(٨ نفر)، قلعه حسن‌خان(٨ تا ١٠ نفر)، یوسف‌آباد صیرفی (۶ نفر)، وجیه آباد و جاده ساوه(١٠ تا ١٢ نفر)، اسلام‌شهر(٨ تا ١٠ نفر) و در روستاهای حدفاصل ملارد و شهریار (١٢ تا ١۴ نفر) کشته شده‌اند. در اکبرآباد و وجیه‌آباد نیز ٢٠ نفر از معترضان توسط نیروهای امنیتی رژیم کشته شده‌اند.

گزارش تأکید کرده است که کشته‌شدگان در مناطق مختلف شهریار "با شلیک مستقیم نیروهای نظامی یا استفاده آنها از تیربار" کشته شده‌اند.

کلمه تعداد کشته شدگان رودهن را ١۶ تن عنوان کرده است.

رژیم ایران هنوز از ارائه آمار کشته شدگان اعتراضات آبان طفره می‌رود. سازمان عفو بین‌الملل روز جمعه (٢٩ نوامبر) در آخرین گزارش خود با تأکید بر اینکه تعداد کشته شدگان بیشتر از آمار موجود است اعلام کرد که کشته شدن دست‌کم ١۶١ نفر در اعتراضات ایران را تأیید می‌کند.

در همین زمینه گزارش‌‌هایی مبنی بر کشته شدن دست‌کم ٢٠٠ معترض در رسانه‌های خارج از ایران بازتاب یافته است.