افشای فیش حقوقی ۲۰ میلیونی بیگلری نماینده‌ی سقز و بانه در مجلس ایران

​​​​​​​طی تازه‌ترین افشاگریها در مورد فساد و سوءاستفاده‌ی مسئولین و نهادهای رژیم از اموال خلق‌های ایران، فیش حقوقی سه نماینده‌ی مجلس منتشر شده که از وزارت نفت حقوق ۲۰ میلیونی می‌گیرند.

طی تازه‌ترین افشاگریها در مورد فساد و سوءاستفاده‌ی مسئولین و نهادهای رژیم از اموال خلق‌های ایران، فیش حقوقی سه نماینده‌ی مجلس منتشر شده که از وزارت نفت حقوق ۲۰ میلیونی می‌گیرند.

 

این سه نماینده که یکی از آنها محسن بیگلری نماینده‌ی مردم سقز و بانه در مجلس ایران می‌باشد به اصرار خود به وزارت نفت منتقل شده و حالا مشخص شده است که از این وزارتخانه حقوق ۲۰ میلیونی می‌گیرند.

 

محمد مهاجری روزنامه نگار تهرانی با انتشار تویتی فیشهای حقوقی این سه نماینده که از وزارت نفت دریافت می‌کنند را منتشر کرد.

توئیت مهاجری به این شرح است:

«بهروز نعمتی، علی ادیانی و محسن بیگلری نمایندگان تهران، قائم‌شهر و سقز و بانه از وزارت نفت حقوق بالای بیست میلیون تومان دریافت می‌کنند. نه از این ٣ عزیز، از آقای زنگنه می‌پرسم: محل کار این عزیزان در میدان بهارستان آنقدر شرایطش سخت است که باید چنین حقوق‌هایی داد؟»

این در حالیست که محسن بیگلری نماینده‌ی کُرد سقز و بانه قبلا گفته بود من از وزارت نفت فقط ماهی ۶ میلیون حقوق می‌گیرم و حالا فیش ۲۰ میلیونی وی منتشر شده است.

 

لازم به ذکر است این فیشها تنها درآمد نمایندگان مجلس نیست بلکه نمایندگان با ضد وبندهای غیرقانونی و غیر مسئولانه درآمدهای چند صد میلیونی در ماه دارند. به عنوان مثال بارها مسئله‌ی ضد و بندهای منصور مرادی نماینده‌ی مریوان در مجلس موضوع بحث شده، این نماینده با سوءاستفاده از جایگاه خود به منفعت‌طلبی‌های شخصی خود در مرز باشماق پرداخته و با انعقاد قراردادها و دادن امتیازهایی به افرادی نزدیک به خود درآمدهای چند صد میلیونی و میلیاردی برای خود و اطرافیانش کسب کرده است.

 

همه‌ی این اعمال و اقدامات و درآمدهای نمایندگان در حالیست که مردم در بدترین شرایط زندگی به سر می‌برند.

 

تحمیل سیاست‌های جمهوری بر خلق کُرد در روژهلات بر شدت فقر در این بخش از میهن افزوده است و با بسته شدن مرزها هزاران تن بیکار و بدون هیچ درآمدی مجبور به کولبری با قیمت جانشان هستند. این در حالی است که نمایندگان مجلس به جای دفاع از حقوق مردم به منفعت طلبی‌های شخصی خود پرداخته و در مقابل ظلم روا داشته شده به خلق کُرد سکوت کرده‌اند.