بی‌اعتمادی هر چه بیشتر جامعه جهانی به ایران

در حالیکه افکار عمومی جهانی نسبت به دروغهای متوالی ایران در رابطه با اقدامات هسته‌ای این کشور متقاعد شده است وزیر خارجه ایران در واکنشی نسبت به این مسئله نوشت که تیم ب خواهان راه‌اندازی جنگ است

   جواد ظریف شامگاه دوشنبه در توئیتی دارنده سلاح هسته‌ای واقعی را اسرائیل خوانده و نوشت این کشور همانند چوپان دروغگو از یک سایت ادعایی تخریب‌شده در ایران می‌نالد. او و تیم ب خواهان راه‌اندازی جنگ هستند. این سخنان ظریف حاکی از اشاره به تاسیس یک مرکز هسته‌ای در شهرستان آباده و تخریب آن بعد از آگاهی جاسوساسان اسرائیلی بوده است.

   همزمان با انتشار محل این سایت هسته‌ای از سوی نخست‌وزیر اسرائیل، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA)  وجود ذرات رادیو اکتیو را در منطقه تورقوزآباد تهران تاکید کرده است و این در حالی است که پیش از این مقامات ایران با اطمینان کامل این محل را قالیشویی معرفی کرده بودند. به گزارش خبرگزاری رویترز،  درجه غلظت اورانیوم کشف شده در این محل پایین بوده و کمتر از غلظت لازم برای استفاده در تولید بمب اتم است. در همین رابطه، مایک پمپئو در مصاحبه‌ای با شبکه اَی.بی.سی اعلام نمود که که اگر دولت آمریکا در برجام می‌ماندیم، دستیابی به یک بمب اتم برای خامنه‌ای تضمین می‌‌شد به همین دلیل از توافق اتمی خارج شدیم، و اکنون اقتصاد ایران به یک فاجعه تبدیل شده است. پیش‌بینی می‌کنیم که اقتصاد ایران ۱۰ یا ۱۲ درصد دیگر نیز افت کند.