بیانیه‌های جداگانه شورای نظامی منبج و پنتاگون در مورد حمله تروریستی به منبج

​​​​​​​شورای نظامی منبج اعلام کرد، در انفجار دیروز ۱۳ تن جان باخته‌اند و ۱٨ تن نیز زخمی شده‌اند. پنتاگون نیز اعلام کرد، ۲ سرباز و یک پاسبان و یک کارمند آمریکایی در این انفجار کشته شدند

شورای نظامی منبج در مورد حمله‌ی انتحاری منبج بیانیه‌ای منتشر کرد.

 

در این بیانیه آمده است:

"تروریستها یک بار دیگر به امنیت و آسایش منبج حمله کردند، منبج شهریست که توسط خلق و مبارزان از دست تروریستها آزاد شد".

 

"با نام شورای نظامی منبج این عمل وحشیانه را محکوم می‌کنیم. این حمله یک بار دیگر ثابت کرد که تروریستها هنوز توانایی انجام اعمال تروریستی را دارند. به همین دلیل ما این را وظیفه‌ی اخلاقی و امنیتی خود می‌دانیم که برای آزاد کردن خلقمان و جهان از نیروهای تاریک پرست، به مبارزاتمان ادامه دهیم.

 

ما مطمئنیم و تاکید میکنیم که این اعمال نمی‌تواند اراده ی ما را در هم بشکند. بلکه برعکس نیروی ما را برای شکست نقشه‌های تروریستها، که تلاش می‌کنند امنیت شمال و شرق سوریه را بر هم بزنند، بیشتر می‌کند.

 

بدیهی است که تروریستها صلح و امنیت و آرامش منطقه را هدف قرار داده‌اند و به این کار ادامه خواهند داد. به همین دلیل ما مبارزاتمان را بر علیه آنها ادامه می‌دهیم و تمام نقشه‌هایشان برای برهم زدن امنیت و آرامش مناطق آزاد شده را بر هم خواهیم زد".

 

بیانیه‌ی پنتاگون

وزارت دفاع آمریکا پنتاگون در مورد حمله‌ی انتحاری منبج بیانیه‌ای منتشر کرد. در این بیانیه آمده است، ۲ سرباز آمریکایی، یک پاسبان و یک کارمند غیرنظامی وابسته به آنها کشته شده‌اند.