تدوام کودتای سیاسی رژیم اردوغان: ٢٢ نفر در آمد و استانبول دستگیر شدند

رژیم ترکیه روزانه تعداد بیشتری از شهروندان را بازداشت و به زندان محکوم می‌کند. چماقداران اردوغان امروز ٢٢ هموطن دیگر را در شهرهای آمد و استانبول دستگیر کردند و همچنین حکم بازداشت ۴۵ نفر دیگر نیز صادر شده است.

 

 

کودتای سیاسی رژیم حاکم بر ترکیه علیه مخالفان دیکتاتوری ادامه دارد. در این چارچوب چماقداران تحت فرمان رژیم کودتا از صبح امروز ١۵ نفر را در استانبول و ٧ نفر دیگر را در شهر آمَد باکور کوردستان دستگیر کردند.

استانبول

اوایل بامداد امروز چماقداران اردوغان همزمان خانه‌های شهروندان را در استانبول مورد حمله قرار داده و ١۵ نفر را دستگیر کردند. یکی از دستگیر شدگان کودک بوده است. همچنین حکم بازداشت ۴۵ نفر دیگر در استانبول از سوی قضات وابسته به اردوغان صادر شده است.

آمَد

چماقداران اردوغان همزمان با استانبول در شهر آمَد باکور کوردستان به خانه‌های هم‌میهنان حمله کردند. در حمله امروز چماقداران وابسته به اردوغان هر کدام از محمد یالچین مسئول سازماندهی حزب دمکراتیک خلق‌ها (ه.د.پ)، علاءالدین زوراُغلو، سویجان یاشار اعضای شورای شهر ینی‌شهیر، حکمت آلتوگ و سنگول داغ کاپانجی اعضای شورای شهر بخش پیاس شهر آمد و آیسل توڤان عضو ابتکار عمل مادران آشتی و کنعان جانپولات از مشاوران سمیرا گوزل پارلمانتار ه.د.پ را دستگیر کردند.