تصاویر ویدیویی عملیات تله انفجاری در آگری؛ ۴۵ نیروی ویژه ارتش ترک به هلاکت رسیدند

​​​​​​​گریلا تی‌وی تصاویر ویدیویی مربوط به عملیات انهدام اتوبوس متعلق به نیروهای ویژه ارتش ترک در منطقه بازید استان آگری را منتشر کرد. این عملیات روز ٢٠ مه صورت گرفت و ضربه مرگباری را بر ارتش غاصب ترک در این عرصه‌ وارد کرد.

گریلا تی‌وی تصاویر ویدیویی مربوط به عملیات انهدام اتوبوس متعلق به نیروهای ویژه ارتش ترک در منطقه بازید استان آگری را منتشر کرد. این عملیات روز ٢٠ مه صورت گرفت و ضربه مرگباری را بر ارتش غاصب ترک در این عرصه‌ وارد کرد.

 

تصاویری از لحظه انهدام اتوبوس ارتش ترک

مرکز اطلاعرسانی نیروهای مدافع خلق پیش از این طی گزارشی اعلام کرده بود که نیروهای آنان ساعت ٧:٣٠ روز ٢٠ مه/٣٠ خرداد سال جاری در عملیاتی انهدامی یک اتوبوس متعلق به نیروهای ویژه ارتش ترک را هدف قرار داده و تمام سرنشینان آنرا از پای درآورده‌اند. طبق گزارش این مرکز کشته شدن ۴۵ ارتشی ترک در این عملیات محرز شده است.

 

در ادامه گزارش آمده است:

"نیروهای ما سپس به خودروهای زرهی که برای مداخله به محل اعزام شده بودند حمله کرده و آنان را مجبور به عقب‌نشینی کردند. پس از آنکه دو فروند بالگرد از نوع آتاک جنگی در عرصه درگیری هدف قرار گرفته و با صدمه دیدن یکی از دو فروند مجبور به عقب نشینی شدند. ارتش غاصب ترک از حوالی ظهر تا ساعت ١۶ منطقه را آماج حملات توپخانه‌ و خمپاره‌ای قرار داد و در حوالی غروب کشته و زخمی‌های خود را با هلی‌کوپترهای سیکورسکی و آمبولانش از محل خارج کردند. لاشه‌های اتوبوس منهدم شده هم شب‌هنگام با جرثقیل از محل عملیات خارج گردید."