جسد غلامرضا منصوری در رومانی پیدا شد

رسانه‌های رومانی اعلام کردند که جسد غلامرضا منصوری متهم متواری پرونده فساد اقتصادی در بیرون یک هتل در بخارست پیدا شده است

جسد غلامرضا منصوری، قاضی فراری و متواری پرونده فساد اقتصادی که به گرفتن رشوه ۵٠٠ هزار یورویی متهم شده بود روز جمعه در بیرون هتل دوک در بخارست پیدا شد.

غلامرضا منصوری، متهم ردیف نهم پرونده فساد مالی اکبر طبری، معاون اجرایی رئیس سابق قوه قضائیه ایران است. در این پرونده ۲۱ قاضی و بازپرس نیز متهم هستند.

این قاضی فراری که گفته می‌شد ابتدا به آلمان گریخته است، ۱۹ خردادماه ویدئویی از مکانی نامشخص منتشر کرد و گفت چند روز قبل مطلع شده که پرونده‌ای برایش باز شده و با باز شدن مرزها، به کشور برمی‌گردد. این بازپرس سابق دادسرای کارکنان فرهنگ و رسانه ضمن عذرخواهی از رهبری، نظام را «مقدس» و جمهوری اسلامی را «حرم» خواند.

غلامرضا منصوری در سال‌های ۸۰ و ۹۰ نه تنها احکام سنگینی برای فعالان رسانه‌ای صادر کرد، که بر اساس برخی افشاگری‌ها که در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، اقدام به آزار و اذیت و گروگانگیری خانواده برخی فعالان رسانه‌ای به منظور تحت فشار قرار دادن آنها نیز کرده است.