جمعیت جوانان خطاب به اردوغان: نجات تو غیرممکن است!

شورای مدیریتی جمعیت جوانان در بیانیه‌ای اعلام کرد:"صرف هر هزینه‌ای لازم است که از خلق و میهنمان در برابر حملات فاشیست‌ها دفاع نماییم و لایق رهبری و شهدایمان گردیم."

شورای مدیریتی جمعیت جوانان در بیانیه‌ای خاطرنشان می‌کند که مبارزه نیرومند گریلاهای کردستان و جوانان انقلابی کردستان علیه دولت فاشیست و استعمارگر ترکیه، اردوغان و حکومت وی را بسوی فروپاشی سوق می‌دهند.

 

در بیانیه آمده است:"رژیم ترک دیگر نه یک دولت، بلکه به سازمانی تبهکار و هار مبدل شده است. اردوغان فاشیست هم سرکردگی این رژیم هار و تبهکار را برعهده گرفته است."

 

جمعیت جوانان تصریح کرد که این رژیم تبهکار و سرکرده تبهکارانش (اردوغان) به تهدیدی جدی برای تمام بشریت مبدل شده است. همچنین آمده است:"تا زمانی که این رژیم تبهکار از میان نرود، ممکن نیست بشریت به آرامش دست یابد، به همین دلیل مبارزه گریلاهای کردستان در کوهستان‌ها و جوانان کرد در شهرها، مبارزه‌ی آزادی [تمام] بشریت است."

 

دیکتاتوری فرو می‌پاشد

جمعیت جوانان یادآوری کرده است که همچنون تمام دیکتاتورهای فاشیست، ترس از فروپاشی در قلب اردوغان جای گرفته و به همین دلیل با نامردی و وحشیگری به کردستان حمله می‌کند. در ادامه این بخش آمده است:"با رجزخوانی علیه روژاوا حمله به مخمور و شنگال را افزود. ما این حملات نامردانه را محکوم می‌کنیم و فرزندان قهرمان کردستان را که در این حمله‌ها به شهادت رسیده‌اند گرامی می‌داریم، پیمان خویش را برای انتقام خون آنان تجدید می‌کنیم."

 

با جنگ می‌توانیم از دستاوردها محافظت کنیم

در بیانیه آمده است که ارزشهای محقق شده در چهل سال اخیر مبارزه با پیشاهنگی رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان و مبارزه آزادیخواهی کردستان همگی در جنگ کسب شده‌اند. شورای مدیریتی می‌افزاید:"به همین دلیل محافظت از این دستاوردها هم با جنگ میسر است. نباید فراموش کرد که ما نوه خلقی باکرامت با قدمت تاریخی هستیم که با پایکوبی به استقبال جنگ می‌رویم و ما همیشه بر این مبارزه شرافتمندانه پای می‌فشاریم."

 

شورای مدیریتی جمعیت جوانان اظهار می‌نماید که با قاطعیت در عشق به آزادی به مبارزه ادامه خواهند داد و حملات رژیم ترکیه را نقش بر آب می‌کنند. "به اردوغان، سرکرده تبهکاران می‌گوییم؛ ترس تأثیری بر مرگ نخواهد داشت، تو با این حملات ناجوانمرادنه نمی‌توانی جان سالم به در ببری. جوانان کرد و کردستان همچنان که تا دیروز در برابر افندی‌های تو ایستادند، هم‌اینک و در آینده‌ هم به همین منوال به جنگ ادامه خواهند داد."

 

در پایان بیانیه از جوانان انقلابی و میهن‌دوست چهار بخش کردستان و ترکیه خواسته شد تا در عرصه جنگ به وظایف تاریخی خود عمل کرد و با روحیه مقاومت سراسری، هر عرصه‌‌ای را بر مبنای خوددفاعی به میدان جنگ مبدل کنند.

                 

همچنین از جوانان خارج از میهن و جوانان سوسیالیست، دمکراتیک اینترناسیونال هم خواسته شد تا مبارزه علیه رژیم تبهکار و فاشیست ترک را گسترده‌تر کنند.