جنبش انقلابی متحد خلق‌ها: کارزار ک.ج.ک مبارزه انقلابی متحد را نیرومندتر می‌کند

کمیته رهبری جنبش متحد انقلابی خلق‌ها (ه.ب.د.ه) در بیانیه‌ای اعلام کرد، کارزار «حصر، فاشیسم و اشغالگری کافیست؛ زمان آزادی فرا رسیده است» که روز ١٢ سپتامبر از سوی کنفدرالیسم جوامع کوردستان (ک.ج.ک) آغاز گردید مبارزه انقلابی متحد را نیرومندتر می‌کند.

در بیانیه کمیته رهبری ه.ب.د.ه آمده است:"این کارزار در ترکیه، چهاربخش کوردستان و اروپا با شعارهای انقلابی و فراخوان‌های اعلام همبستگی نیرومندتر می‌گردد."

کمیته رهبری ه.ب.د.ه در بیانیه خود با اعلام حمایت از کارزار ک.ج.ک می‌افزاید؛"این کارزار علیه جنگ‌افروزی، استعمارگری و سیاست‌های آسیمیلاسیونیست فاشیست‌ها یک موضع انقلابی است."

بیانیه می‌افزاید که به عنوان جنبش انقلابی متحد خلق‌ها کارزار اعلام شده از سوی ک.ج.ک را واجد اهمیت می‌دانند و می‌افزاید:"بر این مبنا نیروهای انقلای متحد موظف هستند با مبارزه مشترک انقلاب کوردستان و ترکیه را گسترش دهند. پرچم انقلاب متحد را علیه فاشیسم بدست گرفته است در تمامی کلانشهرهای ترکیه به اهتزاز درآورند.

مبارزه آزادیخواهی، عدالت‌جویی و برابری‌خواهانه خلق کورد وقتی که با مبارزه آزادیخواهی کارگران و زحمت‌کشان ترکیه یکی شود نیرومندتر خواهد بود. نیروهای ه.ب.د.ه در جبهه ترکیه وارد مبارزه‌ای گسترده علیه فاشیسم می‌شوند و به حساب‌خواهی از فاشیسم می‌پردازند.

آنچه فاشیسم را فرومی‌پاشد، مبارزه مشترک نیروهای انقلابی است. کارزار اعلام شده از سوی ک.ج.ک مبارزه انقلابی خلق‌ها را نیرومندتر می‌کند."

در پایان بیانیه آمده است:"تمامی رفقای ما لازم است به وظایف تاریخی برای گسترش مبارزه انقلابی متحد خلق‌ها عمل کنند."