جنبش جوانان انقلابی بیلان دو ماه فعالیت‌های خود را منتشر کرد

​​​​​​​جنبش جوانان انقلابی در اطلاعیه‌ای بیلان دو ماه حمله به اماکن، مقرها و منافع رژیم اشغالگر ترک در کردستان و ترکیه را منتشر کرد. این آمار شامل ماههای مارس و و آوریل می‌شود.

شورای مدیریتی جنبش جوانان انقلابی د.گ.ه در اطلاعیه‌ای آمار عملیات‌های ماه مارس و آوریل ٢٠١٩ خویش را که با هدف همبستگی با مقاومتگرانی در محکومیت حصر عبدالله اوجالان در اعتصاب غذا بسر می‌برند اعلام کرد.

 

در اطلاعیه آمده است؛

"در محکومیت انزوای رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان و حمایت از رفقایمان که در اعتصاب غذا بسر می‌برند یگان های ما در ماه‌های مارس و آوریل سلسله عملیاتهایی را در شهرهای ترکیه انجام دادند. در نتیجه‌ی عملیات نیروهایمان تعدادی از کارگاهها، فروشگاهها و خودروهای افراد وابسته به دولت ترک و حزب آ.ک.پ به آتش کشیده‌ شد."

بیلان عملیات‌های جوانان به این شرح است:

استانبول

در روز ۲۰ مارس/ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ یگان انتقامی شهید باران ماوا در محله‌ی شهرامین استانبول کارگاه ساخت وسایل الکرونیکی را به آتش کشیدند.

 

در روز ۲۸ مارس/۸ فروردین در ساعت ۵:۴۵ یگان انتقامی شهید باران ماوا در بیلیکدوز ساختمان ۴ طبقه‌ی فروش وسایل پلاستیکی را به آتش کشیده و کارگاه و انبار به کلی در آتش سوختند.

ازمیر

در روز ۲۸ مارس/ ۸ فروردین در ساعت ۴:۳۰ در بوجا کارگاه ریسندگی توسط یگان انتقامی شهید نازلین کورکوت به آتش کشیده شد.

کوجالی

عصر روز ۳۰ مارس/ ۹ فروردین کارگاه اسفنج در گازبه توسط یگان شهید کاوه در آتش خشم رفقای جوان سوخت.

بورسا

روز ۵ آوریل/ ۱۶ فروردین در محله‌ی محمودیه اتوموبیل شخصی با نام آ.ک از سوی یگان شهید باران ماوا به اتش کشیده شد.

مانیسا

روز ۱۳ آوریل/ ۲۴ فروردین در منطقه‌ی تورگوتلو فزوشگاه میوه و انبار شخصی با نام آ.گ از سوی یگان انتقامی شهید باران ماوا آتش زده شد.

آنکارا

روز ۱۷ آوریل / ۲۸ فروردین ساعت ۴:۴۵ انبارهای لباس در شهرک صنعتی از سوی یگان انتقامی شهید فرات زیلان به آتش کشیده شده و ۲ انبار در آتش سوختند.